تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
4

وزیر ارشاد: «برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود

  • کد خبر : 184491
  • 26 فروردین 1402 - 18:18
وزیر ارشاد: «برادران لیلا» یک قانون‌گریزی بود
وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون‌گریزی بوده است. اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.

جمهوریت – محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد درباره وضعیت فیلم‌هایی مشابه «براداران لیلا» و اتفاقاتی نظیر این فیلم گفت: «ما در دوره خودمان تلاش کردیم مشکلات را حل کنیم، یک فیلم سال پیش مشکلاتی برایش پیش آمد و عواملش آمدند و مسئله‌اش را حل کردند و فیلم هم پخش شد. بنای ما بر تعامل است به نظرم این برنامه، یک برنامه ویژه‌ و موضوع خاصی بود؛ چراکه عجله داشتند فیلم را به جشنواره ببرند برای همین قانون را رعایت نکردند که این اتفاق افتاد.»

به گزارش ایلنا وی یادآور شد: «فیلم‌هایی بوده‌اند که دچار اشکالات جدی از نظر ما بودند اما عواملش آمدند و تعامل کردند و مسئله‌شان حل شد و ما این را قائلیم تا حداکثر تلاش‌مان را به کار ببریم که هیچ مانعی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری اتفاق نیفتد. در این موضوع هم خود دوستان نامه‌های متعددی را نوشتند و پذیرفتند که اشکالات مربوط به خودشان بوده است و به ما ارتباطی نداشته و ما قانون را رعایت کردیم. تجربه برادران لیلا، تجربه یک قانون‌گریزی بوده است. اگر بخواهیم این اتفاق نیفتد، همه باید به قانون پایبند باشیم.»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=184491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰