تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
4
اولین عرضه اولیه بورس در سال1402

«پی‌پاد» امروز عرضه اولیه می‌شود

  • کد خبر : 183099
  • 16 فروردین 1402 - 13:38
«پی‌پاد» امروز عرضه اولیه می‌شود
امروز تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» در بخش «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران و نماد «پی‌پاد» به شیوه ثبت سفارش عرضه خواهد شد.

جمهوریت – بر اساس اطلاعیه شرکت بورس تهران قرار است امروز ۱۲ درصد از سهام شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» با نماد «پی‌پاد» عرضه اولیه شود.

دامنه قیمت این عرضه اولیه بین۴,۵۰۰ الی ۵,۵۰۰ ریال میباشد.حداکثر سهمیه هر کد: ۵۰۰ سهم میباشد یعنی هر کد بورسی باید مبلغ ۲,۷۷۰,۰۰۰ ریال نقدینگی برای پی پاد داشته باشد.

بر این اساس امروز تعداد ۳۶۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» در بخش «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران و نماد «پی‌پاد» به شیوه ثبت سفارش عرضه خواهد شد.این نخستین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ است و تمامی کدهای حقیقی علاوه بر کدهای حقوقی مجاز به شرکت در آن خواهند بود.

 

بانک پاسارگاد

 

پِی‌پاد خدمت جدید بانک پاسارگاد است که با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در اسفند ۱۳۹۶ وارد بازار شد.خدمات متنوع پرداختی از جمله کارت به کارت، پرداخت قبض، استعلام و پرداخت خلافی خودرو و غیره را شامل می شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=183099

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰