تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
8

آغاز تغییرات در وزارت ورزش و جوانان؟

  • کد خبر : 173129
  • 27 آذر 1401 - 10:20
آغاز تغییرات در وزارت ورزش و جوانان؟
وزیر ورزش و جوانان بنیامین شکوه‌فر معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های این وزارتخانه را پس از ۱۴ ماه تغییر داد و میرهادی قره سیدرومیانی را جایگزین وی کرد.

جمهوریت – با تغییر چند مسئول در وزارت ورزش و جوانان به نظر می‌سد حمید سجادی قصد خانه تکانی پیش از موعد دارد.

به گزارش ایسنا، حدود ۱۵ ماه از حضور حمید سجادی در وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد و هرچند وی با تاخیر نسبت به تغییر برخی مسئولان این وزارتخانه اقدام کرد اما اکنون در اقدامی یک‌باره دست به تغییراتی در بدنه این وزارتخانه زده که به نظر می‌رسد سرآغاز برخی تغییرات در وزارت ورزش باشد.

روز گذشته با حکم حمید سجادی، مهیار عسگریان به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی معرفی شد تا به جای علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل این شرکت کار خود را آغاز کند. یوسفی از جمله افرادی بود که طی مدت فعالیتش در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عملکرد مطلوبی نداشت و صدای برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی را نیز درآورده بود.

یوسفی اواسط دی ماه سال گذشته به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد و طول حضورش در این شرکت به یک‌سال نکشید و جای خود را به عسگریان داد.

همچنین وزیر ورزش و جوانان بنیامین شکوه‌فر معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های این وزارتخانه را پس از ۱۴ ماه تغییر داد و میرهادی قره سیدرومیانی را جایگزین وی کرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=173129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰