تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
4

جایگزین داخلی اینستاگرام در حال توسعه است

  • کد خبر : 16304
  • 03 دی 1397 - 20:34
جایگزین داخلی اینستاگرام در حال توسعه است

به گزارش جمهوریت ; این روزها همه بر طبل فیلترینگ اینستاگرام می کوبند و همان مسیر فیلترینگ تلگرام در حال پیموده شدن است. امروز خبر می رسد که جایگزین داخلی اینستاگرام در حال توسعه است و ادعاهای جالبی هم مبنی بر قدیمی بودن اینستاگرام ارایه می شود که ما باید پلتفرم کامل تری نسبت به این […]

به گزارش جمهوریت ;

این روزها همه بر طبل فیلترینگ اینستاگرام می کوبند و همان مسیر فیلترینگ تلگرام در حال پیموده شدن است. امروز خبر می رسد که جایگزین داخلی اینستاگرام در حال توسعه است و ادعاهای جالبی هم مبنی بر قدیمی بودن اینستاگرام ارایه می شود که ما باید پلتفرم کامل تری نسبت به این پلتفرم متعلق به ۱۰ سال پیش، ارایه کنیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی از درخواست مذاکره با شبکه اجتماعی اینستاگرام برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایرانی خبر داد و گفت: البته اکنون جایگزین مشابه داخلی این شبکه اجتماعی شکل گرفته است.

به گزارش ایران،  ابوالحسن فیروزآبادی افزود: ما از اینستاگرام خواسته‌ایم که با آنها صحبت داشته باشیم اما هنوز صحبتی صورت نگرفته است. وی یادآور شد: درباره اینستاگرام مکاتبات اولیه صورت گرفته ولی هنوز قراری نگذاشته‌ایم البته ما دنبال این هستیم که جایگزینی برای این شبکه داشته باشیم و باید گفت که جایگزین مشابه داخلی شکل گرفته است.

تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام مشکل دارند

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام مشکل دارند. اثرگذاری خودشان را هم دارند و صدایی دارند که شنیده می‌شود، اضافه کرد: من معتقدم باید پلتفرم بهتر و کامل‌تری بدهیم چون پلتفرمی مثل اینستاگرام متعلق به ۱۰ سال قبل است که تازه به نتیجه رسیده است‌. در عین حال، ‌چیزی که ما الان ارائه کنیم ۳ سال دیگر به نتیجه می‌رسد و بالغ می‌شود لاجرم تا آن زمان، چیزی که ما ارائه کنیم نسبت به اینستاگرام خیلی بهتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ ما هنوز در پیچ و خم ارایه یک پیام رسان ساده مانده ایم، آیا اینستاگرام را که هفته ای چند به روزرسانی مهم ارایه می کند و مثلا نسبت به یک سال پیش خود زیر و رو شده را می توانیم پشت سر بگذاریم؟‌ آیا تا کنون تلاش های متعدد در این زمینه نشده بود؟ نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید جایگزین داخلی اینستاگرام چند میلیارد تومان وام باید بگید تا مشخص شود پیروز نمی شود؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=16304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰