تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
11

گام به گام به سوی نظارت برخط با شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی

  • کد خبر : 133221
  • 04 آبان 1400 - 0:29
گام به گام به سوی نظارت برخط با شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی
دادستان دیوان محاسبات کشور گفت: دیوان محاسبات با تحقق شفاف سازی، گام به گام به سوی نظارت برخط پیش خواهد رفت.

جمهوریت : علی کامیار دادستان دیوان‌ محاسبات در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دیوان محاسبات استان فارس، با اشاره به شعار سازمانی «دیوان فناورانه مردم پایه» گفت: شفاف سازی عملکرد دستگاه‌های اجرایی از مطالبات مردم است که در دولت جدید تلاش شده است عملی شود و دیوان محاسبات با تحقق شفاف سازی، گام به گام به سوی نظارت برخط پیش خواهد رفت.

وی افزود: با ارائه گزارشات مستمر ۲ ماهه و ۴ ماهه اجرای بودجه، همه فعالیت‌های دستگاه های اجرایی رصد می‌شود و می‌توان اقدامات پیشگیرانه را در پیش گرفت.

در این مراسم، ‏‎روح الله اکبری مدیرکل هماهنگی استان ها ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، مأموریت اصلی دیوان محاسبات در صیانت از بیت المال را تلاش افراد برای بکارگیری استعداد هر چیز و هر کس در بالاترین حد استعداد دانست و توازن بین دو زیرنظام بخشی و منطقه ای در بودجه ریزی را راهکار پیشرفت و خودشکوفایی مناطق و به تبع آن پیشرفت ملی عنوان کرد.

در بخش پایانی این مراسم و با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران ارشد قضایی، نظامی، انتظامی و استانی، حکم انتصاب فرهنگ دیانت به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان فارس قرائت و از خدمات ساسان مبینی مدیرکل سابق این اداره کل تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاه دستاوردهای دیوان محاسبات استان فارس نیز توسط دادستان دیوان محاسبات کشور افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=133221

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰