تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

سوراخ نمایشگر دوربین دوگانه سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس در اسکرین شات رابط کاربری One UI سامسونگ تایید شد

  • کد خبر : 13220
  • 27 آذر 1397 - 20:34
سوراخ نمایشگر دوربین دوگانه سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس در اسکرین شات رابط کاربری One UI سامسونگ تایید شد

به گزارش جمهوریت ; اولین مرتبه دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با سوراخ نمایشگر دوگانه عرضه می شود و پس از آن با لو رفتن نسخه برش نخورده گلکسی اس ۱۰ پلاس این موضوع تایید شد و در نهایت گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس لو رفت و دوربین دوگانه سلفی […]

به گزارش جمهوریت ;

اولین مرتبه دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ پلاس با سوراخ نمایشگر دوگانه عرضه می شود و پس از آن با لو رفتن نسخه برش نخورده گلکسی اس ۱۰ پلاس این موضوع تایید شد و در نهایت گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس لو رفت و دوربین دوگانه سلفی تایید شد. امروز اما به روش قابل اعتمادتری این موضوع تایید می شود. سوراخ نمایشگر دوربین دوگانه سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس در اسکرین شات رابط کاربری One UI سامسونگ تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اسکرین شات رابط کاربری One UI گلکسی اس ۱۰ پلاس

اسکرین شات رابط کاربری One UI گلکسی اس ۱۰ پلاس

این اسکرین شات رابط کاربری One UI گلکسی اس ۱۰ پلاس است و وقتی به آن نگاه می کنید شاید در دید اول به موضوع خاصی برنخورید اما کمی که دقت کنید، نوار وضعیت از سمت راست فاصله قابل توجهی دارد. این مشخصا می تواند مربوط به محل قرار گیری دوربین دوگانه سلفی گلکسی اس ۱۰ پلاس باشد.

شخصا امیدوارم که سامسونگ یک دوربین سلفی دوگانه با ارزش را در این سوراخ نمایشگر بزرگ گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار دهد چون در غیر این صورت شخصا همان سوراخ نمایشگر کوچک گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی اس ۱۰ لایت را ترجیح می دهم. در حال حاضر تقریبا تمام شایعات به یک اجماع کلی رسیده اند و درباره دوربین سلفی دوگانه گلکسی اس ۱۰ پلاس درصد بالایی از دقت وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین سلفی دوگانه ارزش بریدگی نمایشگر عریض تر را دارد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰