تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

بنچمارک Antutu لنوو Z5s پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شد: نزدیک ۳۷۰ هزار

  • کد خبر : 13030
  • 27 آذر 1397 - 14:34
بنچمارک Antutu لنوو Z5s پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شد: نزدیک ۳۷۰ هزار

به گزارش جمهوریت ; امروز به شکلی غافلگیرکننده لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد و اولین سوالی که احتمالا برای شما هم پیش آمده این است که لنوو زد ۵ اس پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ چه […]

به گزارش جمهوریت ;

امروز به شکلی غافلگیرکننده لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد و اولین سوالی که احتمالا برای شما هم پیش آمده این است که لنوو زد ۵ اس پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ چه بنچمارکی دارد. امروز بنچمارک Antutu لنوو Z5s پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شده و نزدیک ۳۷۰ هزار است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک لنوو Z5s پرو

بنچمارک لنوو Z5s پرو

لنوو در مراسم معرفی Z5s پرو خود به این سوال که احتمالا بیشترین تعداد پرسش را داشته پاسخ داده و نمودار بالا آمده تا با یک پاسخ به دو سوال پاسخ دهد. اول اینکه بنچمارک اسنپدارگون ۸۵۵ در مقابل رقبا چطور است و دوم اینکه لنوو Z5s پرو چطور عمل می کند؟

امتیاز ۳۶۸ هزار در بنچمارک Antutuکه روی مرز ۳۷۰ هزار به شمار می رود توسط لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با ۱۲ گیگابایت حافظه رم ثبت شده که کاملا شگفت انگیز است. در حقیقت پرچمدار لنوو Z5s پرو بالاتر از آیفون Xs مکس و هوآوی میت ۲۰ پرو می ایستد! فاصله تا بهترین پرچمدارهای اسنپدراگون ۸۴۵ نیز قابل توجه است.

حافظه رم ۱۲ گیگابایت لنوو Z5s پرو

حافظه رم ۱۲ گیگابایت لنوو Z5s پرو

قیمت نسخه های مختلف لنوو Z5s پرو

قیمت نسخه های مختلف لنوو Z5s پرو

قیمت لنوو Z5s پرو از نسخه ۶-۱۲۸ گیگابایت تا ۱۲-۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۳۹۱ تا ۶۳۷ دلار تعیین شده که بسیار عالی است. در حقیقت برای یک موبایل با نسبت نمایشگر بالای ۹۵٪ به همراه جدیدترین چیپست، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و طراحی ترندی کشویی این قیمت جایی فراتر از عالی قرار می گیرد. نظر شما درباره پرچمدار لنوو چیست؟ فکر می کنید لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) چیست؟ در حال حاضر گویا قوی ترین موبایل در بازار همین دستگاه است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=13030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰