تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد

  • کد خبر : 12930
  • 27 آذر 1397 - 11:35
لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; لنوو شرکت شگفت انگیزهای منفی و مثبت است! در حالی که ما منتظر یک لنوو زد ۵ اس با اسنپدراگون ۶۷۸ (که هنوز هم معرفی نشده اما بنابر تیزر رسمی این شرکت) و لنوو زد ۵ اس فراری ادیشب با ۱۲ گیگابایت حافظه رم بودیم، امروز لنوو Z5s با اسنپدراگون ۷۱۰ و […]

به گزارش جمهوریت ;

لنوو شرکت شگفت انگیزهای منفی و مثبت است! در حالی که ما منتظر یک لنوو زد ۵ اس با اسنپدراگون ۶۷۸ (که هنوز هم معرفی نشده اما بنابر تیزر رسمی این شرکت) و لنوو زد ۵ اس فراری ادیشب با ۱۲ گیگابایت حافظه رم بودیم، امروز لنوو Z5s با اسنپدراگون ۷۱۰ و بریدگی نمایشگر قطره طور معرفی شده و در کنار آن حتی لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد! دستگاهی با طراحی کشویی و دستگاهی است که اصلا درباره آن نشنیده بودیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اولین موبایل مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ آشنا شویم.

لنوو Z5s پرو

لنوو Z5s پرو

یک ماه پیش بود که لنوو زد ۵ پرو (Lenovo Z5 Pro) با اسنپدراگون ۷۱۰ و طراحی کشویی رسما معرفی شد و حالا به نظر می رسد که لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) در کالبد همان دستگاه اما با چپست اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم دوباره معرفی شده است. جالب اینکه اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ یعنی لنوو زد ۵ اس پرو با قیمت معادل ۳۹۱ دلار به فروش خواهد رسید!

اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ یعنی لنوو زد ۵ اس پرو با قیمت معادل ۳۹۱ دلار به فروش خواهد رسید

مدل پایه ۶-۱۲۸ گیگابایت این قیمت و مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۶۳۷ دلار است. برای یک موبایل با نسبت نمایشگر بالای ۹۵٪ به همراه جدیدترین چیپست، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و طراحی ترندی کشویی این قیمت جایی فراتر از عالی قرار می گیرد.

قیمت خانواده لنوو زد ۵ اس

قیمت خانواده لنوو زد ۵ اس

همچنین دوربین اصلی رزلوشن ۲۴ مگاپیکسلی دارد که جزئیات بیشتری درباره آن منتشر نشده است. به محض انتشار مطالب بیشتر درباره لنوو زد ۵ اس پرو (Lenovo Z5s Pro) در ترنجی با شما خواهیم بود. نظر شما درباره این غول ارزان چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰