تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

مقایسه سریع ترین شارژرهای موبایل

  • کد خبر : 12652
  • 26 آذر 1397 - 20:34
مقایسه سریع ترین شارژرهای موبایل

به گزارش جمهوریت ; سه روز پیش بود که در ترنجی با هم بررسی کردیم سرعت شارژر سریع Warp Charge وان پلاس ۶T مک لارن چقدر است؟ این روزها همه برندهای چینی تلاش خود را دارند تا سریع ترین سرعت شارژ را ارایه کنند. هر چند بررسی قبلی که درباره سرعت شارژر ۳۰ واتی وارپ شارژ […]

به گزارش جمهوریت ;

سه روز پیش بود که در ترنجی با هم بررسی کردیم سرعت شارژر سریع Warp Charge وان پلاس ۶T مک لارن چقدر است؟ این روزها همه برندهای چینی تلاش خود را دارند تا سریع ترین سرعت شارژ را ارایه کنند. هر چند بررسی قبلی که درباره سرعت شارژر ۳۰ واتی وارپ شارژ وان پلاس ۶T خواندیم، خیلی جامع و دقیق بود اما یک تست ویدیویی شاید دید بهتری به ما بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم مقایسه سریع ترین شارژرهای موبایل به چه شکل صورت می پذیرد.

ما دیدیم که سرعت شارژر ۵۰ واتی Super VOOC اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی فوق العاده است و در نهایت یک هفته خواندیم که اوپو R17 پرو در مدت ۳۰ دقیقه تا ۹۲٪ شارژ می شود.

وان پلاس ۶T مک لارن با سه ویژگی خاص ارایه می شود که یکی از آن ها شارژ سریع Warp Charge است که قدرت ۳۰ واتی دارد. در این تست اوپو فایند ایکس با شارژر عادی ۲۰ واتی حضور دارد و وان پلاس ۶T نسخه عادی با شارژر ۲۰ واتی نیز در کنار گلکسی نوت ۹ با شارژر سریع به روزشونده ۱۵ واتی ارایه شده است.

سرعت شارژر شدن، میلی آمپر بر دقیقه

سرعت شارژر شدن، میلی آمپر بر دقیقه

سرعت شارژ سریع اوپو تا ۳ برابر بیشتر از شارژ سریع سامسونگ است

همانطور که می بینید سرعت شارژ سریع اوپو تا ۳ برابر بیشتر از شارژ سریع سامسونگ است. پس از اوپو و شارژر ۵۰ واتی آن، این وارپ شارژ وان پلاس و سوپر شارژ هوآوی است که رتبه های دوم و سوم را کسب می کنند. نظر شما درباره این خروجی از شرکت های چینی چیست؟ در انتهای لیست حتی شارژ سریع اپل وجود دارد که کاملا شرم آور است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12652

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰