تاریخ : دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 27 May , 2024
9

روایت رییس مجمع نمایندگان اصفهان از استعفاء ؛ یک نفر از دولت تماس نگرفت

  • کد خبر : 12532
  • 26 آذر 1397 - 16:15
روایت رییس مجمع نمایندگان اصفهان از استعفاء ؛ یک نفر از دولت تماس نگرفت

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ سیدناصر موسوی لارگانی ، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره استعفاء دسته جمعی نمایندگان اصفهان گفت: منتظر هستیم تا استعفاء در دستور کار قرار بگیرد ؛ روز گذشته نیز نه در جلسه علنی مجلس و نه در جلسه کمیسیون حاضر نشدیم.   […]

جمهوریت ؛ سیما پروانه گهر ؛ سیدناصر موسوی لارگانی ، رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت درباره استعفاء دسته جمعی نمایندگان اصفهان گفت: منتظر هستیم تا استعفاء در دستور کار قرار بگیرد ؛ روز گذشته نیز نه در جلسه علنی مجلس و نه در جلسه کمیسیون حاضر نشدیم.

 

وی در خصوص این استعفاء تاکید کرد : متاسفانه تمام راه هایی که باید طی می کردیم که کار به استعفا نرسد را طی کردیم ؛ جلسات متعددی با رییس مجلس ، وزیر نیرو ، معاونین وزیر نیرو ، دکتر جهانگیری دکتر نوبخت ، مسئولان وزارت نیرو وزرای دولت یازدهم و دوازدهم داشتیم تا شاید مشکل آب استان اصفهان به گشایشی برسد اما هرگز وعده ها محقق نشد.

 

” ۱۰ روز است استعفاء داده ایم نه از طرف دولت نه هیچ جای دیگر تماسی نداشته اند که مشکل چیست ؟ درد نمایندگان اصفهان چیست که استعفا داده اند؟خود آقای روحانی دوبار با وعده های بزرگ به میان مردم اصفهان آمد و از آن ها برای رییس جمهور شدن رای گرفت ، اردیبهشت سال ۹۶ بود که آقای روحانی به اصفهان آمد و شعار داد که اینبار دیگر نوبت اصفهان است و به طور حتم سامانه آبرسانی به اصفهان راه اندازی می شود.

 

لارگانی افزود : آخرین جلسه ما کمتر از دو ماه می گذرد و تمام وعده هایی که داده شده هرگز رنگ به اجرا به خود ندید.

 

موسوی لارگانی تصریح کرد : خود آقای روحانی دوبار با وعده های بزرگ به میان مردم اصفهان آمد و از آن ها برای رییس جمهور شدن رای گرفت ، اردیبهشت سال ۹۶ بود که آقای روحانی به اصفهان آمد و شعار داد که اینبار دیگر نوبت اصفهان است و به طور حتم سامانه آبرسانی به اصفهان راه اندازی می شود.

 

وی ادامه داد:۸ ماه از آقای رییس جمهور خواهش کردیم که جلسه ای برای مجمع نمایندگان استان اصفهان بگذارند که متاسفانه حتی یک جلسه محقق نشد.

 

موسوی لارگانی همچنین گفت : از رییس دفتر آقای روحانی ، آقای واعظی ۴ ماه درخواست برگزاری جلسه کردیم ؛ بنده خودم ۴ بار با ایشان حضوری صحبت کردم و گفتم حالا که رییس جمهور گرفتاری زیاد دارند شما وقت بگذارید تا نمایندگان اصفهان برای پیگیری و حل مشکلات با شما جلسه ای داشته باشند اما هرگز هیچ خبری نشد. علی رغم این که ایشان اصفهان است و بایدنگرانی داشته باشند اما زمانی نگذاشتند تا درد مردم اصفهان را بشنوند

 

رییس مجمع نمایندگان اصفهان همچنین گفت : ۱۰ روز است استعفاء داده ایم نه از طرف دولت نه هیچ جای دیگر تماسی نداشته اند که مشکل چیست ؟ درد نمایندگان اصفهان چیست که استعفا داده اند؟

 

وی خاطر نشان کرد: اگر تا جلسه علنی روز سه شنبه منوال به همین شکل باشد باز هم در جلسه علنی حاضر نمی شویم

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰