تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
8

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) رسما معرفی شد

  • کد خبر : 12404
  • 26 آذر 1397 - 11:34
هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; امروز ۲۶ آذرماه است که منتظر بودیم هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در آن معرفی شود. این شرکت چینی اولین موبایل با سوراخ نمایشگر را تحت برند خود رسما معرفی کرده و طبق انتظارات ما و شایعات ارایه شده است. هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) رسما معرفی شده و در […]

به گزارش جمهوریت ;

امروز ۲۶ آذرماه است که منتظر بودیم هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در آن معرفی شود. این شرکت چینی اولین موبایل با سوراخ نمایشگر را تحت برند خود رسما معرفی کرده و طبق انتظارات ما و شایعات ارایه شده است. هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در حالی که همه انتظار داشتند این دستگاه با یک چیپست از بین کایرین ۹۸۰ یا کایرین ۷۱۰ معرفی شود، هوآوی غافلگیرکننده ظاهر شده و حالا می بینیم که هوآوی نوا ۴ با چپیست کایرین ۹۷۰ ارایه خواهد شد و همچنین دوربین ۴۸ مگاپیکسلیبرای نسخه ویژه است که نسخه عادی دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

مشخصا برای قلب تپنده هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) چیپست کایرین ۹۷۰ انتخاب بهتری نسبت به کایرین ۷۱۰ است، به هر حال چیپست پرچمدار سال گذشته هوآوی است. حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز از جمله دیگر مشخصات هوآوی نوا ۴ است که آن به یک گزینه وسوسه کننده برای خرید تبدیل می کند. دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر آن قرار خواهد کرد. نمایشگر هوآوی نوا ۴ با رزلوشن FHD+ و نسبت تصویر ۱۹.۲۵:۹ ارایه می شود که اندازه پنل ۶.۴ اینچ است.

هوآوی نوا ۴

هوآوی نوا ۴

دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ که امروز در تیزر رسمی هوآوی تایید شد، در نسخه عادی رزلوشن ۲۰+۱۶+۲ مگاپیکسلی دارد و احتمالا در یک نسخه ویژه شاهد ترکیب ۴۸+۱۶+۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. باتری نوا ۴ با حجم ۳۷۵۰ میلی آمپری و شارژر ۱۸ واتی تجهیز می شود که انتخاب خوبی است.

هوآوی نوا ۴ با چهار رنگ سفید، مشکی و دو رنگ گرادیانت بنقش به آبی و صورتی به قرمز ارایه می شود که رنگ های جذابی است. نظر شما درباره هوآوی نوا ۴ چیست؟ به نظر دستگاه جذابی می رسد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰