تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

گلس اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) با نسبت تصویر ۲۱:۹ لو رفت

  • کد خبر : 12093
  • 25 آذر 1397 - 17:34
گلس اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) با نسبت تصویر ۲۱:۹ لو رفت

به گزارش جمهوریت ; می دانیم که سونی با اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) خیلی سریع از نسبت تصویر عریض ۱۸:۹ می خواهد به نسبت تصویر ۲۱:۹ برود. پیش بینی می شود که موبایل های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ به این نسبت تصویر بگرایند پس سونی تصمیم گرفته سر این پیچ از رقبا سبقت […]

به گزارش جمهوریت ;

می دانیم که سونی با اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) خیلی سریع از نسبت تصویر عریض ۱۸:۹ می خواهد به نسبت تصویر ۲۱:۹ برود. پیش بینی می شود که موبایل های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ به این نسبت تصویر بگرایند پس سونی تصمیم گرفته سر این پیچ از رقبا سبقت بگیرد. امروز گلس اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) با نسبت تصویر ۲۱:۹ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد. با ترنجی همراه باشید.

گلس اکسپریا ایکس زد ۴

گلس اکسپریا ایکس زد ۴

پیش از این در رندر اکسپریا ایکس زد ۴ (Xperia XZ4) که از مرجع معتبری هم منتشر شده بود، درباره دوربین سلفی دوگانه صحبتی نشده بود. اینجا سه روزنه روی لبه بالای نمایشگر اکسپریا ایکس زد ۴ قرار دارد. آن روزنه کوچک لبه دستگاه مقیقا مشخص نیست که مربوط به چه چیزی می شود و چون سونی عموما شرکت خلاقی است، می توان انتظار یک اتفاق نو را داشت.

به صورت کلی می توان احتمال دوربین سلفی دوگانه را برای اکسپریا ایکس زد ۴ در نظر داشت و با دوربین اصلی سه گانه که تا کنون برای پرچمدار ۲۰۱۹ سونی عنوان شده است این پرچمدار هم به جمع موبایل های با ۵ دوربین بپیوندد.

نمایشگر با نسبت تصویر ۲۱:۹ حقیقتا خیلی عریض است و بهترین عملکرد خود را برای تماشای فیلم های سینمایی نشان می دهد. در استفاده روزمره با توجه به شایعه نمایشگر ۶.۵ اینچی آن احتمال می دهیم انگشت شما خیلی سخت به لبه بالا دستگاه برسد. اگر به یاد داشته باشید، دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که اکسپریا ایکس زد ۴ با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای نمایشگر ۲۴۰ هرتز ۶.۵ اینچی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری گزارش شد.

نظر شما چیست؟ اکسپریا ایکس زد ۴ دستگاه جذابی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰