تاریخ : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 14 September , 2024
0

افشای راز مرگ زن بلاگر، پرونده جنایی را مختومه کرد

  • کد خبر : 247406
  • 24 شهریور 1403 - 15:02
افشای راز مرگ زن بلاگر، پرونده جنایی را مختومه کرد
بازپرس جنایی تهران پرونده مرگ زن بلاگر را مختومه کرد زیرا در تحقیقات مشخص شد کسی در مرگ خودخواسته او نقش نداشته است.

جمهوریت -بازپرس جنایی تهران پرونده مرگ زن بلاگر را مختومه کرد زیرا در تحقیقات مشخص شد کسی در مرگ خودخواسته او نقش نداشته است.

به گزارش سایت جنایی، این پرونده از حدود دو ماه قبل در دادسرای جنایی تهران مطرح بود و بازپرس ویژه قتل پس از تحقیقات گسترده در پرونده مرگ مشکوک این بلاگر اینستاگرامی در شمال تهران به این نتیجه رسید که کسی باعث مرگ او نشده و خودش با مصرف قرص برنج به زندگی خود پایان داده است.

تحقیقات جنایی در این پرونده از بعدازظهر روز یازدهم تیرماه با گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در محله تجریش به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران آغاز شد.

با اعلام این خبر به بازپرس کشیک قتل تیم تحقیق با دستور بازپرس موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل شعبه یازدهم دادسرای جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد زن جوان بلاگری را مشاهده کردند که به خاطر مصرف قرص برنج جانش را از دست داده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت زن جوان با نامزدش که او هم بلاگر است به شمال کشور رفته بود اما در بازگشت به تهران در مسیر از خودرو پیاده و به‌قصد خرید قرص راهی ناصرخسرو شده بود. بررسی‌های بیشتر نشان داد که زن جوان هنگامی که داشت به خیابان ناصرخسرو می‌رفت در مسیر استوری گذاشته و طلب حلالیت کرده است. همچنین مرد قرص‌فروش نیز او را تا تجریش همراهی کرده است.

به این ترتیب مرد قرص‌فروش با عنوان اتهامی تسبیب در قتل هدف تحقیق قرار گرفت و ماجرا را این‌طور به تیم جنایی توضیح داد: متوفی هنگامی که به ناصرخسرو آمد درخواست قرص برنج کرد اما در آن موقع قرص موردنظر را نداشتم به‌خاطر همین موضوع و با اصرار خودش رفتیم تا قرص تهیه کنیم اما هنگامی که بازگشتیم گاری‌ام را به سرقت برده بودند، من که شاکی شدم او مدعی شد قرص را نمی‌خورد فقط می‌خواهد مرد جوانی را بترساند.

او ادامه داد: زن جوان درخواست کرد با یکدیگر به تجریش برویم و پول را آنجا به من بدهد اما ناگهان در محل موردنظر جلوی چشمان مردی جوان قرص را خورد و حالش بد شد. او خیلی زود به بیمارستان منتقل شد اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس به کام مرگ فرو رفت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم و بیمارستان، تیم تحقیق از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند و جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

در نهایت پس از بررسی‌های موشکافانه تیم تحقیق مشخص شد جنایتی رخ نداده است. چون هیچ مدرکی به دست نیامد که نشان دهد نامزد این بلاگر در این موضوع نقش دارد و متوفی را ترغیب به مرگ کرده یا مرد داروفروش سبب مرگ او شده باشد. به همین دلیل با تصمیم نهایی بازپرس موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی، قرار منع تعقیب صادر و پرونده نیز مختومه شد.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=247406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰