تاریخ : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024
0
محمد مهاجری:

چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‎ کنید؟

  • کد خبر : 246600
  • 11 شهریور 1403 - 16:33
چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‎ کنید؟
پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم . همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد .
جمهوریت -مهاجری در یادداشتی از باز ماندن برخی پرونده های مهم در کشور از جمله سقوط بالگرد رئیس جمهوری سابق یا سقوط هواپیمای اوکراینی انتقاد کرد.
محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:
مقامات اف‌بی‌آی رسما اعلام کردند ترور ترامپ نتیجه‌ی یک تصمیم شخصی و بدون عامل خارجی بوده. آنها می‌گویند فردی که برای ترور دونالد ترامپ تلاش کرده بود به تنهایی عمل کرد و هیچ نشانه‌ای از مداخله خارجی در آن وجود ندارد.
اطلاعیه FBIنمونه ای است از حرفه ای‌گری یک نهاد که نشان‌دهنده استقلال نهادی، عدم سوگیری، شفافیت، داوری منصفانه و  کار کارشناسی و … است. پرونده‌ای به این اهمیت، ظرف مدت کوتاهی بسته می شود و افکار عمومی از  جنگ اعصاب هر روزه بر سر این پرونده نجات می یابد.
مقامات امریکا نمی توانستند بازی در بیاورند  و آن را  به ایران یا یک کشور و ملت مسلمان بچسبانند؟
اگر این اتفاق در کشور ما افتاده بود، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و کومله و منافقین و عناصر خودفروخته داخلی و  مثلا چند خبرنگار رسانه های داخلی را با هم قاطی نمیکردیم و یک آش شله قلمکار نمی‌پختیم تا ملت، نوش جان کنند و کیف‌شان کوک شود؟  اسمش را هم می‌گذاشتیم کشف بزرگ ناشی از عملیات  محیرالعقول و پیچیده و کلی خودتعریفی از اقتدار و عظمت نهادهای امنیتی  و ….الی آخر.
مقایسه کنید این پرونده را با پرونده هایی که در کشور ما باز شده و بعضی از انها بعد از ماه ها و سال ها هنوز مختومه نشده و گاه‌وبیگاه تحلیلگران و شبه تحلیلگران پیرامون آنها افاضه می کنند.
به عنوان مثال:
*سقوط  بالگرد شهید رئیسی: نتیجه بررسی‌های فنی و دقیق چندگروه تخصصی و کارشناسی نشان می دهد هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری، حمله، توطئه و امثال آن در این سانحه وجود ندارد و تنها دلیل سقوط، خطای انسانی بوده است. با این حال ختم پرونده اعلام نمی‌شود و فضا برای شایعه افکنی مهیا باقی می‌ماند. نباید مصالح ملی را برای ملاحظه حال فلان خانم یا بهمان آقا نادیده گرفت. قال قضیه را بکنید و خلاص.
*پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم . همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد .
*قتل های زنجیره ای با قدمت ۲۵سال
*فتنه ۸۸ که یکی از متهمان اصلی‌اش راست‌راست راه می رود و هر روز به بهانه ای به ریش مملکت می خندد.
*سقوط هواپیمای اوکراینی درسال ۱۳۹۸
*ناآرامی‌ها در سالهای ۱۳۹۶و ۱۳۹۸و ۱۴۰۱
*ماجرای تخلف ملکی مربوط به حوزه علمیه حجت الاسلام صدیقی
این سیاهه حتما  با آنچه شما در خاطر دارید، طولانی تر خواهد شد. ایام پرونده های ناتمام،مستدام!
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=246600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰