تاریخ : پنجشنبه, ۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 15 August , 2024
1

تنها وزیر زن کابینه پزشکیان رای اکثریت را گرفت

  • کد خبر : 245328
  • 25 مرداد 1403 - 20:24
تنها وزیر زن کابینه پزشکیان رای اکثریت را گرفت
«فرزانه صادق مالواجرد» رای اکثریت کمیسیون عمران مجلس را به دست آورد.

جمهوریت«فرزانه صادق مالواجرد» تنها وزیر زن کابینه پیشنهاد «مسعود پزشکیان»، رای اکثریت کمیسیون عمران مجلس را به دست آورد

عضو کمیسیون عمران مجلس شوراس اسلامی از کسب اکثریت آرای اعضای این کمیسیون به سود «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

«غلامرضا شریعی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: «ما به خانم فرزانه صادق‌مالواجرد اعتماد می‌کنیم و او را فرد شایسته‌ای برای وزارت بزرگ راه و شهرسازی می‌دانیم.»

او تاکید کرد: «خوشبختانه در آخرین جلسه کمیسیون عمران مجلس، اکثریت اعضای این کمیسیون به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی رای مثبت دادند.»

شریعتی با بیان اینکه جز برای ریاست جمهوری منع دیگری برای استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان کشور وجود ندارد، افزود: «خانم صادق‌مالواجرد، کارکشته وزارت راه و شهرسازی هستند و سال‌ها در این وزارتخانه فعالیت کرده‌اند.»

او تاکید کرد: «وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به لحاظ مدیریتی توان بالایی دارد و تحصیلاتش نیز مرتبط با حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی است. اگر ما به فردی با چنین سابقه‌ای اعتماد نکنیم، به چه کسی می‌خواهیم اعتماد کنیم؟»

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: «کسانی که با خانم صادق‌مالواجرد مخالف بودند نگرانی‌هایی داشتند که برطرف شد و امیدواریم سایرین هم به او اعتماد کنند. خانم صادق‌مالواجرد در جایگاه وزارت، رفتار تخصصی و مدیریتی مناسبی خواهد داشت.»

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245328

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰