تاریخ : جمعه, ۲۹ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 19 July , 2024
2

هنرمندان افتتاحیه المپیک، تهدید به اعتصاب کردند

  • کد خبر : 242844
  • 29 تیر 1403 - 14:04
هنرمندان افتتاحیه المپیک، تهدید به اعتصاب کردند
اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه (SFA) در آستانه المپیک پاریس اخطاریه اعتصاب صادر کرد.

جمهوریت-مراسم افتتاحیه المپیک در پاریس با تهدید اعتصاب اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه – با حضور بازیگران، رقصندگان و آکروبات‌ها، با چالش جدی رو به رو شده است.

به گزارش تلگراف، سازمان دهندگان مراسم افتتاحیه المپیک پاریس با اخطار اعتصاب نمایندگان اتحادیه نمایشگران شوکه شده‌اند.

با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک پاریس، درگیری در اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه (SFA) بر سر دستمزد اجراکنندگان به وجود آمده است. تولید عظیم نمایش افتتاحیه در تاریخ ۲۶ جولای در رودخانه سن، ۳۰۰۰ هنرمند و ۴۰۰ هنرمند حرکات موزون را شامل می‌شود.

رودخانه سن در پایتخت فرانسه میزبان یک مراسم پر زرق و برق با حضور ورزشکاران خواهد بود که با همراهی ۶۰۰ هزار تماشاگر و با رژه قایق های نماد کشورهای شرکت کننده به پایان می رسد. اما این مناقشه جدید  تنها مراسم افتتاحیه را تهدید نمی کند و سایه اعتصابی بر سر تمرینات افتتاحیه بازی های پارالمپیک نیز وجود دارد.

اتحادیه هنرمندان نمایشی فرانسه با هدف قرار دادن سازمان دهندگان این رویداد ورزشی نوشت: «در حالی که شعار «با هم بهتر انجام دهیم» امروز در همه جای خیابان‌های پاریس نمایش داده می‌شود، ما متذکر می‌شویم که شرایط استخدام با ما مذاکره نشده و شاهد شیوه‌های نادرست، نابرابری‌های آشکار در رفتار و فقدان گفت‌وگوی اجتماعی در طول آماده‌سازی مراسم افتتاحیه المپیک پاریس هستیم».

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=242844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰