تاریخ : یکشنبه, ۲۷ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 16 June , 2024
1

رقبای بوکسورهای ایران در انتخابی المپیک

  • کد خبر : 237465
  • 03 خرداد 1403 - 19:52
رقبای بوکسورهای ایران در انتخابی المپیک
با انجام مراسم قرعه‌کشی، رقبای بوکسورهای ایران در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک مشخص شدند.

جمهوریت– آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک بوکس، در حالی از فردا (جمعه – ۴ خرداد ۱۴۰۳) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که امروز (پنج‌شنبه) قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شد و بوکسورهای ایران رقبای خود را شناختند.

این مسابقات با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی بانکوک برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران هم با ۷ بوکسور در این رقابت‌ها حضور دارد که رقبای آنها به شرح زیر معرفی شدند:

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی پس از یک دور استراحت با برنده یمن و آلمان دیدار می‌کند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش با احمد الکوم‌ از لیبی رقابت می‌کند و در صورت برتری با برنده بلغارستان و مغولستان روبرو می‌شود.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علی حبیبی‌نژاد در گام نخست با جوناس‌ از نامیبیا دیدار می‌کند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی با حسن‌ کعبی‌ از عربستان دیدار می‌کند که در صورت برتری، در دور بعد با برنده بریتانیا و مونته‌نگرو روبرو خواهد شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی با کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌ بازی دارد و در صورت برتری، با برنده عربستان و دانمارک‌ رقابت می‌کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی با جمار تالی‌ از آمریکا مبارزه خواهد کرد و در صورت برتری‌ با رقیبی از فرانسه جدال خواهد داشت.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، روزبه صفری به مصاف کدی‌ آگنس‌ از سیرالئون‌ می‌رود و در صورت برتری، با برنده ارمنستان‌ و برمودا پیکار می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=237465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰