تاریخ : یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024
7

برپایی اولین نمایشگاه و همایش سراسری شیلات وخدمات و صنایع وابسته+لینک ثبت نام

  • کد خبر : 197530
  • 12 تیر 1402 - 16:57
برپایی اولین نمایشگاه و همایش سراسری شیلات وخدمات و صنایع وابسته+لینک ثبت نام
اولین نمایشگاه و همایش سراسری شیلات، صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی و گیاهان آبزی وخدمات و صنایع وابسته از 17 تا 20 مرداد ماه برگزار می شود.

جمهوریت-اولین نمایشگاه و همایش سراسری شیلات، صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی و گیاهان آبزی وخدمات و صنایع وابسته از ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اولین نمایشگاه وهمایش سراسری شیلات، صنعت آکواریوم،ماهیان زینتی وگیاهان آبزی وخدمات و صنایع وابسته مهمترین رویداد سالانه شیلات استان تهران است که با حضور شرکت های داخلی پرورش دهندگان وتولیدکنندگان ماهیان زینتی استان تهران وسایر استان های کشور  در محل دائمی نمایشگاه‌های بوستان گفتگو برگزار می شود.
این نمایشگاه با اهدافی چون توسعه همکاری های اقتصادی و فنی ، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی و ایجاد بستر صادرات ماهیان زینتی ،ارائه پیشرفت های داخلی در این عرصه ، تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی، ارتقاء دانش فنی در تولید، بازاریابی ، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر دراین زیربخش و معرفی پتانسیل های جدید ، فرهنگ سازی و ترویج الگوهای بهینه و ایجاد بستر سازی نوین در تولید، بازاریابی و فروش محصولات برگزار می شود.
دراین نمایشگاه گروههای متنوع نظیر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم ،تولیدکنندگان ماشین آلات حمل و نقل و انتقال آبزیان زنده و…. شرکت می کنند.
جهت کسب اطلاع بیشتر و به منظور هماهنگی ثبت نام و اطلاعات بیشتردر خصوص اولین نمایشگاه و همایش سراسری شیلات به سایت مجری نمایشگاه به آدرس اینترنتی WWW. FISHEXPO. IR ویا شماره تلفن ثابت ۴۴۷۷۰۷۸۲  و همراه  ۰۹۹۰۱۲۴۱۸۹۶ تماس حاصل فرمایید.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=197530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰