تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
8

اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) با اسنپدراگون ۴۳۵ و طراحی خاص رسما معرفی شد

  • کد خبر : 12588
  • 26 آذر 1397 - 17:34
اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) با اسنپدراگون ۴۳۵ و طراحی خاص رسما معرفی شد

به گزارش جمهوریت ; در خفا خبری و بدون تقریبا هیچ شایعه ای شاهد رونمایی از یک پایین رده جدید و شیک از اچ تی سی هستیم که از دیدن طراحی خاص آن که شاید لزوما زیبا هم نباشد، لذت بردیم. امروز اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) با اسنپدراگون ۴۳۵ و طراحی […]

به گزارش جمهوریت ;

در خفا خبری و بدون تقریبا هیچ شایعه ای شاهد رونمایی از یک پایین رده جدید و شیک از اچ تی سی هستیم که از دیدن طراحی خاص آن که شاید لزوما زیبا هم نباشد، لذت بردیم. امروز اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) با اسنپدراگون ۴۳۵ و طراحی خاص رسما معرفی شده و در ادامه با ترنجی همراه درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

اچ تی سی یو ۱۲ اس (HTC U12s)

اچ تی سی یو ۱۲ اس (HTC U12s)

اجازه بدهید با جذاب ترین بخش اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) آغاز کنیم، طراحی! من طراحی یو ۱۲ اس را دوست دارم هر چند که متقارن نیست. در حقیقت طراحی قاب دوربین تکی اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) به شکلی است که دوربین اصلی قرار گرفته روی مرکز دستگاه را با فلاش سمت چپ آن در یک قاب نشان می دهد و این باعث می شود قاب دوربین تقارن کلی قاب پشتی را برهم بزند. به صورت کلی از قرار دادن پورت USB در جایگاه متفاوت تا دیگر بخش های طراحی از عادت های اچ تی سی است و این قاب دوربین نیز به دلیل نگاهی نویی که چشم ما می بخشد را دوست داریم.

سه ماه پیش بود که دیدیم اچ تی سی یو ۱۲ لایف رسما معرفی شد و آن جا نیز طراحی زیبا را ستودیم. این جا نیز اچ تی سی نصف بیشتر قاب پشتی را با طراحی خطوط موازی پر کرده به صورت کلی برای ما جذاب است. بسیار خوب، به دیگر بخش های اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) می پردازیم.

اچ تی سی یو ۱۲ اس (HTC U12s)

اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s)

اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) با نمایشگر تقریبا کم حاشیه (!) به نسبت تصویر ۱۸:۹ ارایه می شود و رزلوشن HD+ را برای ابعاد ۵.۷ اینچی ارایه می کند. با توجه به اینکه قیمت اچ تی سی یو ۱۲ اس برابر ۱۹۴ دلار است، این مشخصات برای یک موبایل در این رده اصلا بد نیست.

قیمت اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) برابر ۱۹۴ دلار است

در حقیقت نسخه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۴ دلار عرضه می شود و نسخه ۴ و ۶۴ گیگابایتی حدود ۲۲۶ دلار قیمت می خورد. این قیمت معادل قیمتی است که در حال حاضر در وطن اچ تی سی یعنی تایوان در حال فروش است.

اچ تی سی یو ۱۲ اس (HTC U12s)

اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s)

چیپست اسنپدراگون ۴۳۵ با انتخاب های حافظه رم و حافظه داخلی ارایه خواهد شد. سیستم عامل اندروید ۸.۱ و رابط کاربری سنس اچ تی سی برای اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) در نظر گرفته شده است.

دوربین های اصلی و سلفی هر دو ۱۳ مگاپیکسلی هستند که دوربین اصلی با f/2.2 و دوربین سلفی با f/2.4 ارایه می شوند. هر دو دوربین فلاش LED دارند. باتری ۳۰۷۵ میلی آمپری اچ تی سی یو ۱۲ اس در کنار وزن ۱۵۰ گرمی و ضخامت ۸.۳ میلی متری منطقی است هر چند به نظر ما یا باتری بزرگتر یا ضخامت کمتر باید می بود.

نظر شما جیست؟ فکر می کنید اچ تی سی دیزایر ۱۲ اس (HTC Desire 12s) دستگاه جذابی است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰