تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019

  • کد خبر : 12402
  • 26 آذر 1397 - 11:34
لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019

به گزارش جمهوریت ; یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد. این خبر توسط ایوان بلاس منتشر شده بود و حالا خودش می گوید که لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019 دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید. […]

به گزارش جمهوریت ;

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد. این خبر توسط ایوان بلاس منتشر شده بود و حالا خودش می گوید که لغو ارایه موبایل منعطف ال جی در CES 2019 دور از ذهن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

سال ۲۰۱۹ ترندهای زیادی خواهد داشت، از نمایشگر منعطف برای موبایل های منعطف بگیرید تا ارتباطات ۵G، نمایشگرهای بدون بریدگی نمایشگر یا با بریدگی نمایشگر متفاوت و البته شارژرهای سریع تر.

همانطور که در توییت جدید ایوان بلاس می بینید، او می گوید که به نظر می رسد ال جی برنامه معرفی موبایل منعطف خود را در نمایشگاه CES 2019 معلق کرده است. احتمالا باید ماه ها آتی شاهد ارایه اولین موبایل منعطف این شرکت کره ای باشیم. ما در ترنجی خط زمانی احتمالی ارایه موبایل های منعطف برندهای مختلف را دیدیم و ال جی در صف اول آن است.

ما می دانیم که تقریبا هر شرکتی در زمینه موبایل فعالیت دارد در حال کار روی فرم فکتوی بعدی موبایل های هوشمند یعنی موبایلی با قابلیت نمایشگر منعطف است. ال جی، سامسونگ، هوآوی، برندهای چینی و حتی شایعاتی درباره اپل وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی موبایل منعطف خود را چه زمانی ارایه کند؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰