تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
2

سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است

  • کد خبر : 12219
  • 25 آذر 1397 - 23:34
سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است

به گزارش جمهوریت ; یک هفته پیش بود که گلکسی A8s با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه رسما معرفی شد و بالاخره آن را دنیای واقعی دیدیم. سوراخ نمایشگر آن با قطر ۶.۷ میلی متر ارایه شده که اصطلاحا کمی توی چشم می زند و این کاربران را مردد کرده است. حالا خبر می رسد […]

به گزارش جمهوریت ;

یک هفته پیش بود که گلکسی A8s با سوراخ نمایشگر و دوربین سه گانه رسما معرفی شد و بالاخره آن را دنیای واقعی دیدیم. سوراخ نمایشگر آن با قطر ۶.۷ میلی متر ارایه شده که اصطلاحا کمی توی چشم می زند و این کاربران را مردد کرده است. حالا خبر می رسد که سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر Infinity O و سوراخ به قطر ۳.۷ میلی متر دیده شد و حتی دیروز ما در ترنجی گلکسی اس ۱۰ را در دنیای واقعی دیدیم. امشب اما یک مقایسه حدودی بین سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با گلکسی A8s به صورت بصری انجام شده و گفته می شود که سوارخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کوچکتر گلکسی A8s است. این موضوع در تصویر اصلی مطلب هم مشخص است.

تصویر اصلب مطلب بر اساس تصویری که از گلس گلکسی اس ۱۰ لو رفته است، تهیه شده و به نظر می رسد که این دستگاه با نمایشگر ۶.۱ اینچی و حاشیه نمایشگر بسیار کم، دستگاه خوشدست و دوست داشتنی ای باشد. همچنین به لطف رابط کاربری One UI که برای موبایل های با نمایشگر بزرگ بهینه شده است، کار کردن با یک دست با آن ساده تر می شود.

گلس گلکسی اس ۱۰

گلس گلکسی اس ۱۰

البته در تصویر بالا، حاشیه لبه پایین همچنان قابل توجه است اما از دیگر پرچمدارهای سامسونگ کمتر به نظر می رسد. نظر شما چیست؟ نمایشگر کم حاشیه با بریدگی نمایشگر؟ با سوراخ؟ یا با راه حل هایی مثل دوربین پاپ آپ طور و نمایشگر دوم؟!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰