تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
5

قیمت گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱ ترابایت حافظه، بیشتر از ۱۷۰۰ دلار است!

  • کد خبر : 12007
  • 25 آذر 1397 - 14:34

به گزارش جمهوریت ; یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد، گوشی Galaxy S10 Plus (گلکسی اس ۱۰ پلاس) نام دارد. اینطور که پیداست، قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس و سایر پرچمداران رو به افزایش است. این روزها اسمارت فون‌های پرچمدار شاهد افزایش قیمت زیادی […]

به گزارش جمهوریت ;

یکی از پرچمداران شرکت سامسونگ که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی خواهد شد، گوشی Galaxy S10 Plus (گلکسی اس ۱۰ پلاس) نام دارد. اینطور که پیداست، قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس و سایر پرچمداران رو به افزایش است.

این روزها اسمارت فون‌های پرچمدار شاهد افزایش قیمت زیادی هستند. محصولات پرچمدار اپل را می‌توان نمونه‌ای مناسب دانست که قیمت‌های آن‌ها از هزار دلار آغاز می‌شوند؛ به نظر می‌رسد که اپل در این رابطه تنها نبوده و شرکت‌هایی همانند سامسونگ نیز در حال قیمت‌گذاری بالا روی پرچمداران خود هستند.

متاسفانه این موضوع در سال ۲۰۱۹ میلادی با معرفی گوشی گلکسی اس ۱۰ تغییر نخواهد کرد؛ گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که قیمت گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱ ترابایت حافظه داخلی، حدودا ۱۷۵۷ دلار است. شاید نتوان قیمت اعلام‌شده در ایالات متحده را حقیقی اعلام کرد، اما می‌توان گفت که قطعا ارزان نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که قیمت آیفون ایکس اس مکس (iPhone XS Max) با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۱۴۴۹ دلار است، بنابراین قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس که حافظه‌ای ۱ ترابایتی دارد، قطعا بیشتر خواهد بود. البته فرض بر این است که شما مدل ۱ ترابایتی را خریداری کنید، اما مدل‌های دیگر نسبتا ارزان هستند.

قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۱۱۲۹ و ۱۳۸۰ دلار تخمین زده شده است.

نسخه کوچک‌تری از گلکسی اس ۱۰ با صفحه نمایش ۶٫۱ اینچ وجود دارد که دارای قیمت‌هایی معادل ۱۰۰۳ و ۱۲۵۴ دلار برای مدل‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی است. شایعاتی در رابطه با تولید نسخه‌ای از گلکسی اس ۱۰ با صفحه نمایش تخت وجود دارد که ظاهرا برای مدل ۱۲۸ گیگابایت، قیمتی معادل ۸۴۰ دلار خواهد داشت.

با اینکه قیمت‌ها به نظر بالا می‌رسند، اما در این دوره و با احتساب هزینه‌های زیادی که وجود دارد، قیمت‌های اعلام‌شده شگفت‌انگیز به حساب نمی‌آیند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=12007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰