تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
4

تلگرام درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام هشدار می دهد

  • کد خبر : 11663
  • 24 آذر 1397 - 20:34
تلگرام درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام هشدار می دهد

به گزارش جمهوریت ; درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام در ترنجی به کرات صحبت کرده ایم. این بار اما خود تلگرام ورود کرده و به کاربران بعضی کلاینت های تلگرام هشدار امنیتی می دهد. تلگرام درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام هشدار می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با […]

به گزارش جمهوریت ;

درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام در ترنجی به کرات صحبت کرده ایم. این بار اما خود تلگرام ورود کرده و به کاربران بعضی کلاینت های تلگرام هشدار امنیتی می دهد. تلگرام درباره امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام هشدار می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هشدار امنیتی تلگرام درباره تلگرام طلایی و هاتگرام

هشدار امنیتی تلگرام درباره تلگرام طلایی و هاتگرام

ما از کلاینت های فارسی تلگرام استفاده نمی کنیم اما چون شش ماه پیش شاهد هشدار وزارت ارتباطات مبنی بر اینکه نسخه فیلترشکن تلگرام و نسخه های غیر رسمی را نصب نکنید، بودیم. این بار با شنیدن اخباری از دوستان شاهد هشدار امنیتی رسمی تلگرام درباره امنیت کاربران استفاده کننده از تلگرام طلایی و هاتگرام  هستیم.

من برای تایید این خبر اقدام به نصب تلگرام طلایی کردم و بلافاصله حساب رسمی تلگرام بر اساس تصاویر بالا که می بینید، هشدار امنیتی به قرار زیر می دهد:

Telegram:
توجه! برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید، توسط تلگرام ایجاد نشده بود و امن نیست. ما فقط در صورت استفاده از برنامه‌های رسمی تلگرام، قادر به تضمین امنیت شما هستیم.

Warning! The app you are using was not made by Telegram and is unsafe. We can only guarantee your safety if you use official Telegram apps.

من البته به این فکر کردم که شاید این سیاست کلی تلگرام برای کلاینت های آن ها باشد اما با نصب یکی از محبوبترین کلاینت های تلگرام یعنی Plus Messenger دیدیم که هیچ پیامی از تلگرام مبنی بر هشدار امنیتی وجود ندارد!

از کلاینت های فارسی تلگرام که به نوعی فیلترشکن تلگرام هستند، استفاده نکنید!

بسیار خوب، توصیه مشخص این است که از کلاینت های فارسی تلگرام که به نوعی فیلترشکن تلگرام هستند، استفاده نکنید. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ شما از کلاینت های فارسی تلگرام استفاده کرده اید؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11663

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰