تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
3

گیم شات: دانلود موسیقی متن فیلم Aquaman

  • کد خبر : 11655
  • 24 آذر 1397 - 20:34
گیم شات: دانلود موسیقی متن فیلم Aquaman

به گزارش جمهوریت ; فیلم Aquaman بعد از تبلیغات بسیار و امید‌های فراوانی که به این فیلم بود اکران شد و توانست بازخورد‌های خوبی را از آن خود کند. با گیم شات در دانلود موسیقی متن Aquaman همراه باشید. فیلم Aquaman که محصول مشترک کمپانی برادران وارنر و «دی‌سی کامیکس» (DC Comics) محسوب می‌شود، دنیای قهرمانان […]

به گزارش جمهوریت ;

فیلم Aquaman بعد از تبلیغات بسیار و امید‌های فراوانی که به این فیلم بود اکران شد و توانست بازخورد‌های خوبی را از آن خود کند. با گیم شات در دانلود موسیقی متن Aquaman همراه باشید.

فیلم Aquaman که محصول مشترک کمپانی برادران وارنر و «دی‌سی کامیکس» (DC Comics) محسوب می‌شود، دنیای قهرمانان مبارزی را به تصویر می‌کشد که بعد از انتشار فیلم Justice League مقداری از ابهت گذشته خود را از دست داده‌اند. آکوامن در این فیلم نقشی حماسی‌تر از Justice League برعهده دارد و قصد دارد در این فیلم تبدیل به پادشاه دریاها شود. تنها یک راه برای نجات «آتلانتیس» (Atlantis) باقی مانده و آن هم این است که من با برادرم وارد جنگ شوم و شکستش دهم. درنتیجه نبردی عظیم و حماسی قرار است شکل گیرد. به جز این نبرد، دنیایی که در فیلم Aquaman به تصویر کشیده می‌شود هم بسیار عظیم است و ماجراجویی‌ای حماسی هم در دل این دنیا گنجانده شده است. کشتی‌های غول‌آسا و آدم‌های «کوسه‌سوار» تنها بخشی از چیزهایی است که در این دنیا وجود دارد.

فیلم‌نامه فیلم آکوآمن توسط «ویل بی‌آل» (Will Beall) نوشته شده و نقش اصلی برعهده «جیسون موموآ» (Jason Momoa) در نقش «آرتور کری» (Arthur Curry) است. در کنار او و بازیگران نام برده، هنرمندانی همچون «امبر هرد» (Amber Heard) در نقش مرا، «ویلیام دفو» (Willem Dafoe) در نقش «والکو» (Vulko)، «نیکول کیدمن» (Nicole Kidman) در نقش مادر آکوآمن و «تمورا موریسن» (Temuera Morrison) در نقش پدر آکوآمن نیز حضور خواهند داشت.

موسیقی متن

روپرت گرگسون-ویلیامز «Rupert Gregson-Williams» زاده شده در  ۱۲ اکتبر ۱۹۶۶ یک آهنگ‌ساز بریتانیایی برای فیلم و نمایش تلویزیونی است. او در کالج سنت جان، کمبریج، مدرسه ی کوه و کالج لنینسی تحصیل کرده است، او برادر جوان‌تر آهنگ‌ساز هری گرگسون ویلیامز است و عضو گروه آهنگ‌سازان کنترل از راه دور هانس زیمر است. کارنامه هنری او در بخش فیلم شامل فیلم‌هایی هم‌چون؛ Hotel Rwanda که جایزه مراسم European Film composer به او اهدا شد، Hacksaw Ridge، Wonder Woman، Over the Hedge، Bee Movie، Zookeeper Made of Honor، Bedtime Stories و فیلم‌های معروف دیگری که جز آثاز مهم سینما محسوب می‌شوند.

در بخش نمایش تلویزیونی آثار قابل توجه او عبارتند از: Veep و The Crown است. از جوایز دریافت شده برای روپرت گرگسون-ویلیامز می‌توان به دریافت جایزه Primetime Emmy Award و در مراسم‌های دیگری مانند BMI و European Film نیز جایزه دریافت کرده است.

Aquaman Soundtrack by Rupert Gregson-Williams

موسیقی متن

آلبوم: Aquaman
سبک: Soundtrack
نوشته شده توسط: Rupert Gregson-Williams
برچسب شده توسط: WaterTower Music
تاریخ انتشار: December ۱۴, ۲۰۱۸
مدت زمان: ۱:۰۵:۰۹
فرمت موسیقی‌متن: Mp3 320 kbps
حجم: ۱۴۹٫۵۶MB

لیست موسیقی متن Aquaman Soundtrack by Rupert Gregson-Williams

۱٫ Skylar Grey – Everything I Need (Film Version) (3:16)
۲. Arthur (4:41)
۳. Kingdom of Atlantis (3:26)
۴. It Wasn’t Meant to Be (3:22)
۵. Atlantean Soldiers (3:35)
۶. What Does That Even Mean? (3:24)
۷. The Legend of Atlan (1:57)
۸. Swimming Lessons (3:03)
۹. The Black Manta (2:50)
۱۰. What Could Be Greater Than a King? (5:23)
۱۱. Permission to Come Aboard (2:16)
۱۲. Suited and Booted (4:25)
۱۳. Between Land and Sea (2:55)
۱۴. He Commands the Sea (3:34)
۱۵. Map in a Bottle (2:16)
۱۶. The Ring of Fire (4:58)
۱۷. Reunited (1:32)
۱۸. Skylar Grey – Everything I Need (3:21)
۱۹. Pitbull, Rhea – Ocean to Ocean (2:25)
۲۰. Joseph Bishara – Trench Engaged (From Kingdom of the Trench) (2:30)

‘ );
w.anetworkParams[ ad.id ] = ad;
d.write( ‘


ad

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰