تاریخ : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024
1

عمر باتری آنر مجیک ۲ مشخص شد

  • کد خبر : 11203
  • 24 آذر 1397 - 2:34
عمر باتری آنر مجیک ۲ مشخص شد

به گزارش جمهوریت ; آنر مجیک ۲ موبایل کشویی آنر است که با فاکتورهای شاخص زیادی که روی کاغذ می درخشند می تواند دستگاه جذابی روی کاغذ باشد. یک ماه پیش بود که آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) با ۶ دوربین و طراحی کشویی رسما معرفی شد. امروز عمر باتری آنر مجیک ۲ مشخص شد و […]

به گزارش جمهوریت ;

آنر مجیک ۲ موبایل کشویی آنر است که با فاکتورهای شاخص زیادی که روی کاغذ می درخشند می تواند دستگاه جذابی روی کاغذ باشد. یک ماه پیش بود که آنر مجیک ۲ (Honor Magic 2) با ۶ دوربین و طراحی کشویی رسما معرفی شد. امروز عمر باتری آنر مجیک ۲ مشخص شد و در ادامه با هم آن را مرور می کنیم، با ما همراه باشید.

عمر باتری آنر مجیک ۲

عمر باتری آنر مجیک ۲

باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری برای آنر مجیک ۲ در نظر گرفته شده است و برای نمایشگر ۶.۴ اینچی با چیپست کایرین ۹۸۰ می‌تواند جذاب باشد اما در مقایسه با باتری ۴۰۰۰ و ۴۲۰۰ میلی آمپری هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو کمی کم به نظر می رسد.

عملکرد باتری آنر مجیک ۲ اما خیلی خوب است. حدود ۱۶ ساعت پخش ویدیو و ۱۴ ساعت وبگردی خیلی جذاب است و کاملا آن را در حد خوبی نگاه می دارد.

شارژر فوق سریع ۴۰ واتی هوآوی در آنر مجیک ۲ نیز استفاده شده و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری آن را در مدت ۳۰ دقیقه تا ۷۰ درصد شارژ می شود. ۰ تا ۱۰۰ باتری آنر مجیک ۲ فقط در مدت ۶۲ دقیقه شارژ می شود، یعنی ۲ دقیقه بیشتر از یک ساعت! این هم کاملا جذاب است.

عملکرد باتری آنر مجیک ۲ و سرعت شارژ شدن واقعا یکی از جذاب ترین ها در بازار است. نظر شما درباره آن چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=11203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰