تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
16

فرهاد مجیدی از استقلال می رود؟

  • کد خبر : 99794
  • 07 شهریور 1399 - 11:31
فرهاد مجیدی از استقلال می رود؟

به گزارش جمهوریت ، خبرگزاری ایلنا گزارش داده است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز با یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه که همیشه حامی او بوده دیدار کرد. این عضو هیات مدیره ضمن گفتگو با مجیدی که شب گذشته موفق به شکست پرسپولیس شده بود از او درخواست که […]

به گزارش جمهوریت ، خبرگزاری ایلنا گزارش داده است که فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز با یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه که همیشه حامی او بوده دیدار کرد. این عضو هیات مدیره ضمن گفتگو با مجیدی که شب گذشته موفق به شکست پرسپولیس شده بود از او درخواست که با تغییر تصمیمش به همکاری با آبی‌ پوشان ادامه بدهد.

مجیدی عصر روز گذشته با انتشار یک بیانیه رسمی پس از اینکه تیمش را به مرحله فینال رساند از سمت خود استعفا کرده بود. او در بیانیه خود دلیل استعفاء را « اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال» خوانده است.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش در مصاحبه با اخبار ورزشی شبکه سه درباره استعفای فرهاد مجیدی و مذاکره با استراماچونی گفت: وقتی گفته شده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نمی توانند با مربی و بازیکن خارجی قرارداد ببندند و رسما اعلام شده، هرگونه اقدامی رفتار غیر حرفه ای است و مساله ای است که به صراحت اعلام شده است. مذاکره با گزینه خارجی و بر هم زدن تمرکز تیم به هیچ عنوان مورد قبول وزارت ورزش نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=99794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰