تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
6

شورای نگهبان دلایل کافی برای ردصلاحیت احمدی نژاد را دارد

  • کد خبر : 95891
  • 30 خرداد 1399 - 16:54
شورای نگهبان دلایل کافی برای ردصلاحیت احمدی نژاد را دارد

به گزارش جمهوریت حسن غفوری فرد در گفت و گو با خبرآنلاین گفته است: آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ با حمایت بخشی از اصولگرایان توانست توفیق حاصل کند. هرچند شخص ایشان هنوز این اعتقاد را ندارد که از حمایت اصولگرایان در یک بازه زمانی برخوردار بوده است. اما از سال ۸۸ به بعد یک […]

به گزارش جمهوریت حسن غفوری فرد در گفت و گو با خبرآنلاین گفته است:

آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ با حمایت بخشی از اصولگرایان توانست توفیق حاصل کند. هرچند شخص ایشان هنوز این اعتقاد را ندارد که از حمایت اصولگرایان در یک بازه زمانی برخوردار بوده است. اما از سال ۸۸ به بعد یک سلسله تغییرات بنیادین در اندیشه سیاسی این فرد به وجود آمد که با خط فکری اصولگرایی در تضاد آشکار بود.

در ماجرای ورود به انتخابات در سال ۹۶ شاهد بودیم که رهبر انقلاب با نهی آقای احمدی نژاد حضور ایشان را به صلاح ندانستند، آقای احمدی نژاد هم پس از اطلاع از نظر رهبری اعلام کرد که از فرمایش رهبر انقلاب اطاعت می‌کند، اما در عمل همگان شاهد بودند که او نظر مقام معظم رهبری را نیز نادیده گرفت.

بنده معتقدم فردی که حرف خودش را هم تغییر می‌دهد و بر آنچه که موضوع اطاعت از نظر مقام معظم رهبری بوده پایبند نمی‌ماند، هرگز نمی‌تواند نظر مردم را بار دیگر به خود جلب کند.

شاهد بودیم که بعد از سال ۹۶ آقای احمدی نژاد بنا را بر مخالفت با محکم‌ترین اصول انقلاب اسلامی گذاشته‌اند، که یکی از همین اصول، اصل اساسی «ولایت فقیه» است.

شورای نگهبان علاوه بر دلایلی که در سال ۹۶ برای رد صلاحیت آقای احمدی نژاد داشت، در سال‌های اخیر نیز شاهد رفتارهای مخالفت آمیز ایشان حتی در قبال مباحث ایدئولوژیک انقلاب بوده است.

آقای احمدی نژاد در فرصت باقی مانده باید تلاش کند تا به صورت عملی وفاداری خود نسبت به تمام اصول «قانون اساسی» را ثابت کند که بدون شک یکی از مهمترین آن اصول، بحث ولایت فقیه است.

بنده نظر شخصی خودم را دارم و معتقدم از ایشان با این تفکرات نباید حمایتی صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=95891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰