تاریخ : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 11 October , 2024
3

دفاع چهره اصلاح‌طلب از رویکرد تحریم انتخابات!

  • کد خبر : 94102
  • 03 خرداد 1399 - 13:39
دفاع چهره اصلاح‌طلب از رویکرد تحریم انتخابات!

به گزارش جمهوریت علی صوفی، از چهره های اصلاح طلب، طی یادداشتی در شماره چهارشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی نوشته است: سیاستی که اصلاح‌طلبان برای انتخابات اخیر مجلس اتخاذ کردند، برخلاف سیاست اتخاذی آنها در انتخابات سال‌های ۹۴ و حتی ۹۲ بود. به‌هرحال سرخوردگی مردم از مشارکت سیاسی از یک سو به نارضایتی آنها از […]

به گزارش جمهوریت علی صوفی، از چهره های اصلاح طلب، طی یادداشتی در شماره چهارشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی نوشته است: سیاستی که اصلاح‌طلبان برای انتخابات اخیر مجلس اتخاذ کردند، برخلاف سیاست اتخاذی آنها در انتخابات سال‌های ۹۴ و حتی ۹۲ بود. به‌هرحال سرخوردگی مردم از مشارکت سیاسی از یک سو به نارضایتی آنها از عملکرد مجلس باز می‌گشت و از سوی دیگر نتیجه عملکرد دولت دوم آقای روحانی و دور شدن ایشان از مطالبات رای‌دهندگانش، به موازات فشارهای اقتصادی شدیدی که در سال‌های اخیر به مردم تحمیل گردید و همین باعث تغییر رویکرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان شد.

او می‌افزاید: در نهایت و با در نظر گرفتن همه این مسائل، معرفی کاندیدا در انتخابات به هر قیمتی دیگر برای جریان اصلاحات نباید تکرار شود و اگر امکان حضور نامزد اصلی وجود ندارد، می‌توانند کنار مردم بمانند!

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰