تاریخ : یکشنبه, ۶ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 26 May , 2024
8

وزیر احمدی نژاد: نام ۱۸ یارانه بگیران را اعلام فرمایید تا صدق گفتارتان مشخص شود

  • کد خبر : 89757
  • 01 دی 1398 - 20:59
وزیر احمدی نژاد: نام ۱۸ یارانه بگیران را اعلام فرمایید تا صدق گفتارتان مشخص شود

مردم نماینده کرمان و راور در مجلس تاکید کرد که با وجود صدها مشکل در کشور اما همه مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است. محمد مهدی زاهدی در نطق میان دستور به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی امروز (یکم دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با […]

مردم نماینده کرمان و راور در مجلس تاکید کرد که با وجود صدها مشکل در کشور اما همه مشکلات با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است.
محمد مهدی زاهدی در نطق میان دستور

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی زاهدی امروز (یکم دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ملت بزرگ ایران همیشه قدردان همه این مجاهدت ها و ایثار ها خواهد بود، ما نیز به نوبه در مجلس شورای اسلامی و در برنامه ششم توسعه در مواد مختلف از جمله ماده ۸۸ و تبصره های آن مواردی جهت ارائه خدمات به عزیزان ایثارگر و جانباز و خانواده های آنها تدوین و تصویب کردیم.

نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت مکلف به اجرای آن بود ولی متاسفانه تاکنون اقدام شایسته ای در این خصوص انجام نداده است به عنوان مثال در مفادی از این ماده دولت موظف است اعتبار لازم به منظور تامین حداقل معیشیت های گروه هایی از جانبازان، رزمندگان و افراد تحت تکفل که فاقد شغل یا درآمد باشند را پیش بینی و حداقل حقوق کارکنان دولت را به ایشان پرداخت کند، اما دریغ و افسوس از بی توجهی دولت.

وی در آستانه میلاد حضرت مسیح (ص) این روز را به همه پیروان ادیان الهی و هم وطنان ارامنه تبریک گفت.

زاهدی خطاب به دولتمردان و نمایندگان مجلس ادامه داد: شرایط این روزهای اقتصاد کشور نگران کننده است اما به هیچ وجه راضی به زمین خوردن دولت نیستیم زیرا همه ایرانی و مسافر یک کشتی هستیم، اما آقای روحانی بارها به شما و دولتمردان تان اعلام کردیم که آماده کمک به شما هستیم و حاضریم تجربیات خود و همکارانم در دولت نهم را در اختیار شما بگذاریم اما کو گوش شنوا؟

وی افزود: مشکلاتی که اکنون گریبانگیر کشور شده یقینا ریشه در مدیریت مدیرانی دارد که فقط شعار می دهند ولی در عمل نشانه ای از آن را نمی بینیم، این مشلات ریشه در ۳۲ سال اشرافی گری مدیرانی دارد که در کنار مردم بودن را تجربه نکردند از درد مردم بی خبرند، مشکلات ریشه در افرادی دارد که با شعارهای فریب کارانه و ترساندن مردم از دیوار کشی خیابان ها و جنگ های خیالی بر سر کار می آیند و زمانی که بر تخت قدرت تکیه می زنند دست رد بر سینه منتقدان دلسوز زده و آنان را با الفاظی همچون افراطی، تندرو، بی شناسنامه ، دلواپس ، بی سواد و شستن دست و صورت با صابون خطاب می کنند.

زاهدی گفت: مشکلات ریشه در افکار و قلوبی دارد که به جای آنکه مالامال از عشق به کشور، اسلام عزیز و مردم نجیب و شریف کشور داشته باشند دل و علاقه در باورهایی دارد که به مدیریت و توانایی جوانان بی اعتماد است، از ظرفیت داخلی غافل است و هر گونه پیشرفت را تنها در سازش و همراهی با غرب و استکبار می داند؛ برداشتن تحریم ها، خواست همه ملت است ولی از دولتمردان می پرسیم آیا رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، سیل زدگان گلستان و خوزستان و کوت عبدالله، مدیریت بازار ارز، مدیریت قیمت اقلام خوراکی و کالاهای اساسی و گوجه فرنگی، آلودگی هوا، تولید خودروهای بی کیفیت، عدم برخورد با کارخانه های آلاینده واقعا در گرو برداشته شدن تحریم ها است یا ریشه در بی تدبیری برخی مدیران ارشد کشور دارد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم افزود: اکنون که کشور با صدها مشکل که البته با مدیریت جهادی و انقلابی قابل حل است درگیر شده برخی سیاسیون حامی دولت قصد فرار از پاسخگویی داشته و سخن از کناره گیری ریاست جمهوری به زبان می آورند که جای بسی تاسف و شگفتی است.

وی خطاب به رئیس جمهور ادامه داد: حاصل بی تدبیری چند ساله، افزایش رکود، کاهش رشد اقتصادی و افزایش شکاف طبقاتی بوده، شما عهد کردید که تورم را تک رقمی کنید که نکردید، گفتید از رکود عبور می کنید که نکردید، دیدیم چگونه تورم و گرانی و رکود را رکورد زدید. از وعده های صد روزه شما هم خبری نیست و اکنون که بیش از دو هزار روز از آغاز دولت تان گذشته و روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند دولت چه ارمغانی برای ملت داشته است؟

زاهدی گفت: در طول ۶ سال و نیم از عمر دولت سفره های مردم هر روز کوچک تر و سفره های برخی نورچشمی ها بزرگ تر شد، قرار بود چرخ زندگی مردم بچرخد اما دولت شما چوب لای چرخ زندگی مردم کرد، مردم با شما صادق بودند ولی در مقابل صداقت مردم چه کردید؟ آیا راستگو بودید؟ مردم با شما پیمان بستند و قرار بود شما خادم آنها باشید اما شما نگاه تان به غرب بود، آیا واقعا با مردم صادق بودید؟ جناب رئیس جمهور در بی برنامگی های دولت ما شاهد تصمیماتی بوده ایم که آسیب‌های جدی به منافع ملی وارد نموده است، در حالیکه در کشور و دانشگاه ها، دانشمندان و نخبگان مجرب در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد داریم، آیا از مافی های دارو و تهیزات پزشکی خبر داشتید؟ آیا از توزیع نابسامان داروهای بیماران سرطانی و صعب العلاج مطلع بودید؟ آیا از بی توجهی دولت تان در اجرای قانون جامع حمایت از معلولان و قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران با خبرید؟

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: جناب آقای روحانی مردم در مضیقه و فشار هستند و در زندگی روزمره خود مانده اند، با کدام عملکرد توانستید رونق اقتصادی ایجا د کنید که به اعتراف خودتان امروز ۶۴ میلیون نفر را واجد دریافت بسته های حمایتی و یارانه معیشتی می دانید؛ گفتیتد کاری خواهید کرد که دیگر مردم به یارانه نیاز نداشته باشند اما امروز علاوه بر یارانه ۴۵ هزار تومانی بسته حمایتی دیگری هم به آن افزودید و مردم را بیشتر از گذشته نیازمند کردید، با مردم با صداقت باشید، قرار بود ۵۰ میلیون ایرانی از سهام کارخانه ها تحت عنوان سهام عدالت بهره مند شوند و از سهام داری خود لذت ببرند، سهام کارخانه ها و شرکت ها کجا و ادعای پرداخت یارانه معیشتی به ۶۴ میلیون نفر کجا؟ تازه چگونه است که هر جا می رویم مردم از عدم واریز یارانه معیشت صحبت می کنند از شما خواهش می کنم مقرر فرمایید حداقل نام ۱۸ میلیون سرپرست خانوار یارانه بگیر معیشتی را اعلام فرمایید تا صدق گفتارتان مشخص شود.

نماینده مردم کرمان و راور خطاب به مردم حوزه انتخابیه گفت: در این دوره از خادمی شما در مجلس شورای اسلامی و در مسیر خدمت به شما تلاش کردم صادقانه تمام توان خود را برای پیشرفت استان عزیزمان کرمان و شهرستان های کرمان و راور به کار گیرم که ۷ خدمت ماندگار را با همراهی شما و سایر مسئولان به یادگار گذاشتیم که از جمله آن می توان به پروژه انتقال آب از خلیج فارس، برنامه ریزی برای انتقال آب از عمان، احداث و توسعه مجتمع فولاد، پروژه توسعه کارخانه لاستیک بارز، پروژه توسعه شبکه گازرسانی شهری و روستایی، اخذ مجوز احداث پتروشیمی، پروژه توسعه راه های ریلی و احداث مجتمع راور از آن جمله است، اطمینان دارم با همراهی جوانان متخصص استان، کرمان آینده قطب گردشگری کشور و علاوه بر آن استانی پیشرفته در حوزه های صنعتی و معدنی خواهد بود./

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=89757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰