تاریخ : دوشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 2 September , 2024
5

دو وزیر پیشنهادی روحانی رای اعتماد گرفتند

  • کد خبر : 87543
  • 12 شهریور 1398 - 21:49
دو وزیر پیشنهادی روحانی رای اعتماد گرفتند

مونسان اولین وزیر میراث فرهنگی و گردشگری شد. به گزارش جمهوریت به نقل از خانه ملت ، نمایندگان مردم در خانه ملت، به علی اصغر مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رأی اعتماد دادند. مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی نتیجه رأی اعتماد به […]

مونسان اولین وزیر میراث فرهنگی و گردشگری شد.

به گزارش جمهوریت به نقل از خانه ملت ، نمایندگان مردم در خانه ملت، به علی اصغر مونسان به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رأی اعتماد دادند.

مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی نتیجه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را قرائت کرد.
بر این اساس نمایندگان مجلس با ۱۶۳ رأی موافق، ۸۷ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۵ آرای ماخوذه تصدی وزارت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را به علی اصغر مونسان سپردند.

کرسی وزارت آموزش و پرورش به حاجی میرزایی رسید

نمایندگان مردم در خانه ملت، به محسن حاجی میرزایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش رأی اعتماد دادند.

مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی نتیجه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.
بر این اساس نمایندگان مجلس با ۲۰۰ رأی موافق، ۴۸ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۵ آرای ماخوذه تصدی وزارت آموزش و پرورش را به محسن حاجی میرزایی سپردند./

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=87543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰