تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
11

بررسی مشکلات تحریم در واحد‌های تولیدی فردا با حضور رئیس مجلس

  • کد خبر : 7943
  • 06 آذر 1397 - 11:41
بررسی مشکلات تحریم در واحد‌های تولیدی فردا با حضور رئیس مجلس

به گزارش جمهوریت؛ حمیدرضا فولادگر ، گفت: جلسه کمیسیون «ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی» درباره بررسی مشکلات تحریم در واحد‌های تولیدی فردا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. وی تاکید کرد: مسئول «وزارت صنعت، معدن و تجارت»، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و رئیس بانک […]

به گزارش جمهوریت؛ حمیدرضا فولادگر ، گفت: جلسه کمیسیون «ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی» درباره بررسی مشکلات تحریم در واحد‌های تولیدی فردا با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: مسئول «وزارت صنعت، معدن و تجارت»، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و رئیس بانک مرکزی در این جلسه حاضر خواهند شد.
فولادگر اظهار داشت: فعلا قصد نداریم مباحثمان را در زمینه بررسی مشکلات تحریم در واحد‌های تولیدی را در قالب طرحی دنبال کنیم، اما اگر در این زمینه نیاز به قانون و یا طرح این مباحث در شورای عالی سران سه قوه بود این موضوعات را ارجاع می‌دهیم.
این نماینده مجلس بیان داشت: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی فردا مباحث مربوط به مشکلات تحریمی در واحد‌های تولیدی را جمع بندی خواهد کرد.
منبع: میزان
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰