تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
4

رفع موانع توسعه شرکت‌های حوزه سلامت الکترونیک

  • کد خبر : 7261
  • 19 آبان 1397 - 8:22

به گزارش جمهوریت به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه فناوری اطلاعات،‌ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست کارگروه سلامت الکترونیک ستاد توسعه فناوری اطلاعات،‌ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ‌امروز(سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه) برگزار شد. شایان ذکر است در این نشست که شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان […]

به گزارش جمهوریت به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه فناوری اطلاعات،‌ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست کارگروه سلامت الکترونیک ستاد توسعه فناوری اطلاعات،‌ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ‌امروز(سه‌شنبه ۱۵ آبان ماه) برگزار شد.

شایان ذکر است در این نشست که شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان در آن حضور داشتند مواردی همچون بررسی موانع و مسائل پیش‌ روی پیشبرد اهداف این شرکت‌ها و همچنین اقدامات حمایتی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در ادامه این نشست شرکت‌های حاضر گزارشی از اقدامات و عملکرد خود در حوزه سلامت الکترونیک را مطرح و ایده‌های نو و خلاق در این زمینه را مورد ارزیابی قرار دادند.

گفتنی است در این نشست همچنین مواردی همچون، سامانه پذیرش و توزیع درخواست‌های حوزه سلامت بر بستر الکترونیک،  سامانه برگزاری رویدادهای سلامت الکترونیکی، خدمات رایانه ای طراحی سخت افزار و نرم افزار و انفورماتیک و خدمات الکتریکی و مخابراتی، شبکه الکترونیکی توریسم سلامت و نرم‌افزارهایی در حوزه سلامت جسم و روان کودک مورد ارزیابی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=7261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰