تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
6

فریب و نیرنگ به یک روال عادی برای آمریکا تبدیل شده است

  • کد خبر : 5414
  • 29 شهریور 1397 - 16:32
فریب و نیرنگ به یک روال عادی برای آمریکا تبدیل شده است

به گزارش جمهوریت؛’گنگ شوانگ’ روز پنجشنبه در نشست خبری در پکن در جمع رسانه های داخلی و خارجی افزود: آمریکا از یک سو دعوت به مشورت می‎کند و از سوی دیگر بیشترین فشارها را تحمیل می‎کند اما چین با این رفتار آمریکا کاملا آشنا است و با خونسردی با آن برخورد خواهد کرد. وی تاکید […]

به گزارش جمهوریت؛’گنگ شوانگ’ روز پنجشنبه در نشست خبری در پکن در جمع رسانه های داخلی و خارجی افزود: آمریکا از یک سو دعوت به مشورت می‎کند و از سوی دیگر بیشترین فشارها را تحمیل می‎کند اما چین با این رفتار آمریکا کاملا آشنا است و با خونسردی با آن برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تهدید، ارعاب و تهمت‎های آمریکا بر چین هیچ تاثیری نخواهد گذاشت ما همچنان طبق جدول زمانی و نقشه راه خود به طور تزلزل ناپذیر اصلاحات و درهای باز را به پیش سوق می‌دهیم و در عین حال همچنان قاطعانه از حقوق قانونی خود دفاع خواهیم کرد.

گنگ ادامه داد: ماهیت همکاری اقتصادی و تجاری بین چین و آمریکا بر اساس سود متقابل و همکاری برد – برد است داشتن اختلاف ترسناک نیست گفت‎وگو و مشورت برپایه صداقت و احترام متقابل، تنها راه صحیح برای حل مسائل اقتصادی و تجاری چین و آمریکا محسوب می‎شود امیدواریم آمریکا از خود صداقت و حسن نیت نشان دهد.

رییس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد روزی ۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای وارداتی از چین تعرفه اعمال خواهد کرد.
وزیر بازرگانی آمریکا نیز مدعی ‎شده است که هدف آمریکا مذاکره سازنده با چین و حل مسائل به صورت ریشه‎ای است اما برای تعیین زمان و نحوه انجام رایزنی‎ها، توپ در زمین چین است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=5414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰