تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
1

آمادگی جامعه داروسازی برای همراهی با وزارت بهداشت

  • کد خبر : 35696
  • 16 بهمن 1397 - 15:14

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید خوئی در پیامی به سعید نمکی، عنوان داشته است؛ اعتماد بالای نمایندگان مجلس، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. وی افزود: در شرایط دشوار کنونی و در راه […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید خوئی در پیامی به سعید نمکی، عنوان داشته است؛ اعتماد بالای نمایندگان مجلس، پشتوانه ارزشمندی برای ادای تکلیف و پیشبرد اهداف، راهبردها و برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در شرایط دشوار کنونی و در راه پر فراز و نشیب پیش رو برای حضرتعالی و همکارانتان آرزوی توفیقات الهی روزافزون می کنیم.

در ادامه این پیام آمده است؛ بی شک تجربیات و خدمات ارزنده حضرتعالی در حوزه بهداشت و درمان و تسلط کامل شما بر مسائل بودجه ای کشور می تواند راه گشای مشکلات فراوان کنونی شود. امید آنکه با مدیریت علمی و اخلاقی جنابعالی و اتحاد و همدلی خانواده بزرگ حوزه سلامت کشور و مشارکت های بین بخشی، شاهد ارتقای کیفی و کمی خدمات سلامت و پیشرفت چشمگیر صنایع داروسازی ملی و خدمات دارویی باشیم.

رئیس انجمن داروسازان تهران، آورده است: بر خود لازم می دانم به نمایندگی از جامعه داروسازی انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تبریک گفته و از خداوند منان برای حضرتعالی در آغاز این راه خطیر، توفیقات الهی و سلامتی و سرافرازی مسئلت نموده و آمادگی جامعه داروسازی را برای هرگونه همکاری های مورد نظر اعلام نمایم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰