تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
4

دادستان کشور: فیلترینگ یک امر ضروری کشور بوده و به تاریخ نپیوسته است

  • کد خبر : 33661
  • 12 بهمن 1397 - 11:38
دادستان کشور: فیلترینگ یک امر ضروری کشور بوده و به تاریخ نپیوسته است

به گزارش جمهوریت ; احتمالا به یاد دارید که حدود یک هفته پیش در ترنجی خواندیم دکتر روحانی گفت: فیلتر و فیلترینگ به تدریج به تاریخ خواهد پیوست. همچنین چندین اظهار نظر دیگر مبنی بر اینکه فیلترینگ نتیجه ای جز شکست نداشت یا فیلترینگ راه مناسبی برای پیشرفت شبکه های اجتماعی داخلی نیست را شنیدیم. امروز اما دادستان کشور […]

به گزارش جمهوریت ;

احتمالا به یاد دارید که حدود یک هفته پیش در ترنجی خواندیم دکتر روحانی گفت: فیلتر و فیلترینگ به تدریج به تاریخ خواهد پیوست. همچنین چندین اظهار نظر دیگر مبنی بر اینکه فیلترینگ نتیجه ای جز شکست نداشت یا فیلترینگ راه مناسبی برای پیشرفت شبکه های اجتماعی داخلی نیست را شنیدیم. امروز اما دادستان کشور می گوید فیلترینگ یک امر ضروری کشور بوده و به تاریخ نپیوسته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شکست فیلترینگ

شکست فیلترینگ

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در پنجمین همایش علمی فرهنگی قضات سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار داشت: دشمن در فضای مجازی جنگ فرهنگی به راه انداخته و این شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از مشکلات عمده کشور هستند.  فیلترینگ نیاز کشور و نوعی امر به معروف و نهی از منکر است و باید این همیشه باشد تا جوانان منحرف نشوند.

فیلترینگ نیاز کشور و نوعی امر به معروف و نهی از منکر است

وی سالم سازی فضای مجازی را خواستار شد و گفت: عده ای فکر می کنند فیلترینگ به تاریخ پیوسته ولی اینطور نیست، باید از رفتن جوانان به قتلگاه جلوگیری کنیم.

دکتر روحانی: فیلتر و فیلترینگ به تدریج به تاریخ خواهد پیوست

وی ادامه داد: هر گوشی تلفن همراه یک کانال از سوی دشمن است که در دست قشرهای مختلف به راحتی قرار دارد و مرتب علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: در کشور یک قانون برای دفاع از حقوق عامه نداریم و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی همچنین گفت: بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی کشور سوء مدیریت و بی تدبیری مسئولان است و سختی ها و مشکلات را عده ای عمدا یا سهوا بر کشور و مردم تحمیل می کنند .

چندی پیش در ترنجی خواندیم که فیلترینگ فضای مجازی سکان پیشبرد اهداف انقلاب را از جوانان مومن و متعهد می‌گیرد. نظر شما چیست؟ اگر هر گوشی تلفن همراه یک کانال از سوی دشمن است، چرا ما این بستر را به سنگری برای خود تبدیل نکنیم؟ آیا چون دشمن بهتر از ما عمل کرده است باید استفاده از آن را محدود کرد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=33661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰