تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

هشت مزیت مهمی که فروش خودرو آنلاین و سفارشی به همراه دارد

  • کد خبر : 32359
  • 09 بهمن 1397 - 15:34
هشت مزیت مهمی که فروش خودرو آنلاین و سفارشی به همراه دارد

به گزارش جمهوریت ; به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری به دنبال این هستند که تا شب عید خودرویی برای مسافرت جور کنند و بسیاری هم به منظور ارتقای خودروی فعلی به دنبال فروش خودرو آن هم به بهترین قیمت هستند بلکه بتوانند با کمترین هزینه اضافی بهترین نتیجه را به دست بیاورند. اما فروش […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری به دنبال این هستند که تا شب عید خودرویی برای مسافرت جور کنند و بسیاری هم به منظور ارتقای خودروی فعلی به دنبال فروش خودرو آن هم به بهترین قیمت هستند بلکه بتوانند با کمترین هزینه اضافی بهترین نتیجه را به دست بیاورند.

اما فروش خودرو آن هم در بازار شلوغ شب عید دردسرهای خاص خود را دارد و گاهی هم بسیار پیچیده می شود. متاسفانه خریداران به سلامت خودرو اعتماد ندارند، زیرا آنقدر خودروی تصادفی و معیوب  به صورت کلاهبرداری در بازار فروخته شده که جلب اعتماد خریداران به سلامت خودرو، کار بسیار سختی است.

علاوه بر موضوع عدم اعتماد خریداران، مساله قیمت گذاری خودرو هم باعث شده تا معمولاً نظرات فروشنده و خریدار به هم نزدیک نباشد. گاهی هم افرادی با تکنیک ها و ترفندهای خودشان فروشنده را احاطه کرده و تلاش می کنند خودرو را با قیمتی کمتر از ارزش واقعی آن خریداری کنند.

اما طی سال‌های اخیر مسیر سنتی فروش خودرو از درج آگهی در روزنامه یا مراجعه به جمعه بازارهای خرید و فروش خودرو به سمت روش‌های مدرن یا فروش آنلاین خودرو تغییر کرده است. سپردن فرآیند فروش خودرو به نمایشگاه هایی که خودرو را به صورت کارشناسی شده می‌فروشند بسیاری از دغدغه‌های فروشندگان خودرو را کم می کند.

اگرچه استفاده از نمایشگاه های آنلاین فروش خودرو در دنیا به امری بدیهی تبدیل شده اما این خدمت در کشور ما عمر چندانی ندارد. در داخل کشور شرکت همراه مکانیک به عنوان اولین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا خودرو خود را بدون دغدغه و به صورت رایگان به فروش برسانند.

هشت مزیت مهمی که فروش سفارشی خودرو توسط همراه مکانیک برای شما فراهم می کند در ادامه شرح داده شده:

مزیت اول، ارزش گذاری دقیق خودرو و فروش خودرو به قیمت

در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک قیمت خودروها بر مبنای آخرین معاملات روز، شرایط خودرو و آپشن های آن تعیین می شود. در نتیجه با قیمت گذاری خودرو در محدوده کارشناسی، مطمئن خواهید بود که خودرو را به قیمت خواهید فروخت.

مزیت دوم، اطمینان دادن به خریدار از سلامت خودرو

در نخستین مرحله از فرآیند فروش سفارشی، خودروی موردنظر به صورت رایگان مورد بازرسی بدنه، موتور و تست رانندگی قرار می‌گیرد و با انتشار یک گزارش دقیق فنی به همراه عکس، خودروی شما منصفانه و آنگونه که هست در معرض خریدار قرار می‌دهد. در نتیجه خریدار هم این اطمینان را دارد که آنچه می خرد با آنچه که در واقعیت وجود دارد تفاوتی ندارد.

مزیت سوم، عدم پاسخگویی به تماس‌های تلفنی زیاد و غیرمرتبط

پس از انجام کارشناسی، تمامی تماس‌های تلفنی توسط کارشناسان همراه مکانیک پاسخ داده می‌شوند و تنها به مشتریان واقعی که شرایط فروش خودرو را پذیرفته‌اند، زمان بازدید داده می‌شود.

مزیت چهارم، عدم پرداخت هزینه برای آگهی کردن خودرو

اگرچه در اغلب سایت‌ها امکان آگهی کردن خودرو به صورت رایگان وجود دارد اما در اغلب موارد برای دیده شدن آگهی نیازمند پرداخت هزینه هستید. این در حالی است که فرآینده فروش خودرو شما در نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده همراه مکانیک به صورت رایگان انجام شده و خودرو شما در تمامی سایت‌های مرتبط آگهی می‌شود.

مزیت پنجم، عدم صرف زمان برای بازدیدهای مکرر

در فرایند فروش سفارشی خودرو، خریداران چندین مرحله پالایش شده و تنها خریداران واقعی که شرایط فروش خودرو را پذیرفته‌اند، گزارشات کارشناسی خودرو و ارزش گذاری آن را به دقت مطالعه کرده‌اند، جهت بازدید و خرید خودرو معرفی می‌شوند.

مزیت ششم، راحتی از دست دلالان و خریداران حرفه‌ای

در نمایشگاه آنلاین خودرو، تنها مصرف کنندگان واقعی خودرو و نه دلالان، که حاضر به پذیرش شرایط خرید خودرو کارشناسی شده باشند، با شما ارتباط برقرار می‌کنند.

مزیت هفتم، سرعت عمل در فروش

به دلیل اطمینان خریداران از سلامت خودروها و رجوع فراوان آنها به صفحه نمایشگاه همراه مکانیک، فروش خودرو در مدتی کمتر از یک هفته به وقوع می‌پیوندد.

مزیت هشتم، اطمینان حقوقی و عقد قولنامه معتبر

با فروش سفارشی خودرو، در زمان معامله خودرو یک کارشناس همراه با قولنامه بسیار محکم و معتبر حقوقی حضور دارد که باعث می شود خیال فروشنده از تبعات حقوقی آینده آسوده باشد.

برای بهره بردن از این ۸ مزیت مهم همین الان برای ثبت سفارش فروش خودرو اقدام کنید تا خودرو خود را آسان، بی دردسر و البته رایگان بفروشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=32359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰