تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

شمارش معکوس برای ترخیص خودروهای وارداتی

  • کد خبر : 25760
  • 26 دی 1397 - 17:34

به گزارش جمهوریت ; به گزارش «اخبار خودرو»،  تعداد کمی از این خودروها، مدل ٢٠١٧ و ٢٠١٩ و بیشترین آنها مدل ۲۰۱۸ هستند. در واقع این خودروهای وارداتی باقی‌مانده در گمرک آخرین سری خودروهای وارداتی خواهند بود. با وجود رخدادهای سیاسی و اقتصادی، شانس بازگشایی واردات خودرو در سال‌٩٨ بسیار اندک خواهد بود و در صورت […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش «اخبار خودرو»،  تعداد کمی از این خودروها، مدل ٢٠١٧ و ٢٠١٩ و بیشترین آنها مدل ۲۰۱۸ هستند. در واقع این خودروهای وارداتی باقی‌مانده در گمرک آخرین سری خودروهای وارداتی خواهند بود.

با وجود رخدادهای سیاسی و اقتصادی، شانس بازگشایی واردات خودرو در سال‌٩٨ بسیار اندک خواهد بود و در صورت حل‌نشدن مسائل سیاسی، احتمال دارد واردات خودرو تا سال ١۴٠٠ هم ممنوع باقی بماند. بدین‌ترتیب تعداد ١۶هزارخودرو ترخیصی باید نیاز بازار به خودروهای وارداتی را در دو ماه پایانی سال و همچنین سال٩٨ برطرف کنند.

البته ترخیص خودروها باعث خواهد شد قیمت‌ها در دو ماه پایانی سال کاهش نسبی یابد اما به‌نظر نمی‌رسد این روند در سال ٩٨ ادامه یابد.

کرمان‌موتور؛ اولین عرضه‌کننده سری آخر خودروهای وارداتی 

کرمان‌موتور اولین شرکتی است که فروش رسمی خودروهای هیوندای وارداتی باقی‌مانده در گمرک را آغاز کرده است.

به احتمال زیاد به‌زودی اطلس‌خودرو، رامک‌خودرو، آرین‌موتور، کیان‌موتور وارنا، پرشیاخودرو و ماموت‌خودرو نیز عرضه خودروهای کیا، سانگ‌یانگ، میتسوبیشی، دی‌اس، بورگوارد، ب‌ام‌و و فولـکس‌واگـن را آغاز خواهـند کرد. 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=25760

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰