تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
4

زن جوان نقشه‌ غیراخلاقی شوهر سابقش را اجرا کرد

  • کد خبر : 241961
  • 19 تیر 1403 - 12:08
زن جوان نقشه‌ غیراخلاقی شوهر سابقش را اجرا کرد
این زن و مرد در حال حاضر بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

جمهوریت – زنی که به جرم سرقت دستگیر شده است، ادعا می‌کند با اجبار همسر سابقش و برای به دست آوردن حضانت فرزندش با او همدست شده بود.

به گزارش سایت جنایی،‌ رسیدگی به پرونده این زن زمانی در دستور کار ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت که شوهر سابقش به نام کریم به خاطر فروش و داشتن پاتوق مصرف مواد مخدر دستگیر شد و ماموران با بررسی گوشی موبایل مرد میانسال به تصاویر عریان از مردان مختلف برخوردند که در همه آنها یک زن حضور داشت.

این مرد اعتراف کرد با همدستی همسر سابقش سرقت‌هایی را با بیهوش کردن مال‌باختگان انجام می‌دادند. با به دست آمدن این نتایج، پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل که منجر به دستگیری زن سارق شد.

این زن در بازجویی‌ها گفت: یک بار ازدواج کردم و صاحب پسری شدم ولی از شوهرم جدا شدم چون فروشنده مواد بود. موقع طلاق نتوانستم حضانت فرزندم را بگیرم. برای اینکه نگران بودم در کنار پدر خلافکارش بزرگ شود دائم به او سر می‌زدم و هر طور بود می‌خواستم حضانتش را بگیرم اما شوهر سابقم حضانت را نمی‌داد و زیر بار نمی‌رفت. در آخر پیشنهاد داد اگر می‌خواهم بچه را بگیرم باید در چند سرقت خوب همدستش شوم. من هم به خاطر حضانت قبول کردم. شگرد پیشنهادی شوهر سابقم این بوده که من کنار خیابان منتظر طعمه‌ها شوم. مردانی را که اکثراً میانسال بودند، انتخاب می‌کردم و بعد از سوار شدن به ماشین آنها به بهانه اینکه حالم خوب نیست به خانه آنها می‌رفتم و به بهانه‌ای شربتی می‌خواستم و آن را مسموم می‌کردم. بعد می‌گفتم زشت است من بخورم و آنها نخورند. این طوری شربت را به مردان می‌دادم و آنها را بیهوش می‌کردم.

این متهم ادامه داد: بعد در را برای شوهر سابقم باز می‌کردم و او پس از سرقت عکس‌هایی از قربانیان که اکثرشان متاهل بودند می‌گرفت تا با تهدید آنها را از شکایت منصرف کند. کریم همه عکس و فیلم‌ها را در گوشی‌اش نگه می‌داشت که همین موضوع باعث دستگیری من هم شد چون ماموران مواد مخدر که او را به جرم مواد دستگیر کرده بودند با بررسی گوشی‌اش متوجه اصل ماجرا شدند.

بنا به این گزارش این زن و مرد در حال حاضر بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=241961

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰