تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1
سخنگوی دولت:

هئیت واگذاری به این جمع بندی نرسید که یکی از باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس را به تامین اجتماعی واگذار کند

  • کد خبر : 231627
  • 23 اسفند 1402 - 19:36
هئیت واگذاری به این جمع بندی نرسید که یکی از باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس را به تامین اجتماعی واگذار کند
علی بهادری سخنگوی دولت درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که که یکی از باشگاه‌های استقلال یا پرسپولیس را به تامین اجتماعی واگذار کند.

جمهوریت-علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را در کمک به این سرمایه ها انجام داد و فرایند خصوصی سازی در این دولت انجام شد و بخشی از  سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بارها آگهی صورت گرفت تا به بخش خصوصی واگذار کند اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.

او ادامه داد: مقرر شد با مجوز هیئت وزیران به عنوان بخشی از دیون دولت به تأمین اجتماعی یکی از این باشگاه ها به تامین اجتماعی واگذار شود و هیئت دولت مجوز را صادر کرد.

بهادری افزود: هیئت واگذاری روز گذشته به جمع بندی نرسید که این مجوز استفاده کند و در این فاصله دو بانک های غیر دولتی پیشنهاد هایی پیدا شده و اگر موفق شویم تیم های مردمی را به شرکت های بزرگ غیر دولتی واگذار می‌کنیم. در این فاصله از دو بانک غیر دولتی پیشنهاد هایی پیدا شده و اگر موفق شویم تیم های مردمی را به شرکت های بزرگ غیر دولتی واگذار می کنیم. پیش بینی ما این است که تا چند روزه آینده این کار با توافقاتی که با بانک ها می شود انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=231627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰