تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
3

برگشت عادل فردوسی پور با شبه ۹۰

  • کد خبر : 222777
  • 26 آذر 1402 - 17:08
برگشت عادل فردوسی پور  با شبه ۹۰
مجری و برنامه‌ساز شاخصی که از جایگاه اصلی‌اش کنار گذاشته شد و حتی اجازه اجرا در پلتفرم‌ها هم از او دریغ شد، با تجربیات گام به گام ۲ ساله در رسانه جدیدش، یک بار دیگر نشان داد رسانه را می‌شناسد و می‌تواند حتی بدون آنتن سیما یا پلتفرم بزرگ، دیده شود،

جمهوریت-مصطفی قاسمیان نوشت: ۴ سال و ۹ ماه پس از تعطیلی «۹۰»، عادل فردوسی‌پور بالأخره اجرای یک مجله تصویری فوتبالی را بر عهده گرفت. این برنامه با عنوان «ویدیوکست فوتبال ۳۶۰» که در سایت خود او تولید شده، به خلاف حضورهای قبلی‌اش که محدود به یک گفت‌وگو بود، از نظر پرداختن به مسائل فوتبال ایران در قالب یک مجله تصویری، شبیه‌ترین تجربه به «۹۰» است.


 پشت میز جمع‌وجور این محصول جدید، کسی جز عادل حاضر نیست. همه گفت‌وگوها اسکایپی است و مجری حتی از میکروفون مخصوص رادیو استفاده می‌کند تا تأکید کند برنامه‌اش یک رادیوی تصویری است، نه یک برنامه تلویزیونی؛ محصولی که زمان ثابت پخش هفتگی ندارد و به اقتضای بعضی رویدادها و برای پاسخ به پرسش‌های فوتبال‌دوستان منتشر می‌شود.

 مجری و برنامه‌ساز شاخصی که از جایگاه اصلی‌اش کنار گذاشته شد و حتی اجازه اجرا در پلتفرم‌ها هم از او دریغ شد، با تجربیات گام به گام ۲ ساله در رسانه جدیدش، یک بار دیگر نشان داد رسانه را می‌شناسد و می‌تواند حتی بدون آنتن سیما یا پلتفرم بزرگ، دیده شود، جریان‌ساز باشد و حتی از رقبای پرامکاناتی چون «فوتبال برتر» شبکه ۳ پیش افتد. برای یک سامورایی، همه‌جا ژاپن است.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=222777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰