تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
6

هفته‌ای یک بار پرواز از فرودگاه سقز انجام می‌شود

  • کد خبر : 217853
  • 12 آبان 1402 - 11:46
هفته‌ای یک بار پرواز از فرودگاه سقز انجام می‌شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز هفته‌ای یک بار پرواز از تهران به سمت سقز و بالعکس در این این فرودگاه انجام می‌شود.

جمهوریت-وزیر راه و شهرسازی گفت: از امروز هفته‌ای یک بار پرواز از تهران به سمت سقز و بالعکس در این این فرودگاه انجام می‌شود.

مهراد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح فرودگاه سقز با تبریک به مردم اظهار داشت: سقز امروز صاحب فرودگاهی شده که در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه مردم بسیار خوشحال و امیدوار به تداوم پرواز‌های مداوم روزانه هستند، گفت: متأسفانه در گذشته در روز‌های پایانی دولت، این فرودگاه افتتاح شد در حالی‌که آماده نبود و مردم نیز از این اتفاق ناراحت شدند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این دولت بلافاصله از شرکت فرودگاه‌ها خواستیم که زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی فرودگاه در حوزه تجهیزات کمک ناوبری، ایمنی پروازها، اتمام ترمینال، برج مراقبت و سایز نیازمندی‌ها را فراهم کنند که خوشبختانه با روحیه جهادی و همت مضاعف، امروز شاهد بهره‌برداری واقعی و رسمی از این فرودگاه هستیم.

وی بیان کرد: سقز به دلیل موقعیت جغرافیایی و وضعیت توپوگرامی، دارای موقعیت خاص بوده که باید پرواز‌ها به صورت خاص انجام شود.

بذرپاش خاطر نشان کرد: امروز پرواز رئیس‌جمهور به عنوان نخستین پرواز رسمی در فرودگاه سقز نشست و اکنون پرواز دیگری از تهران به سمت سقز در حال انجام و بعدازظهر نیز در پرواز برگشت، مسافران را به سمت تهران خواهد برد.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از امروز هفته‌ای یک بار پرواز از تهران به سمت سقز و بالعکس در این این فرودگاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=217853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰