تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

آغاز فعالیت انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان

  • کد خبر : 213427
  • 12 مهر 1402 - 8:12
آغاز فعالیت انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان
مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران: اهداف فعالیت‌های قرارگاه انتخاباتی ما ایجاد شور انتخاباتی از راه تبیین شبهات و اعتمادسازی عمومی نسبت به مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح است.

جمهوریت – جامعه اسلامی دانشجویان با هدف بررسی نامزدهای انتخاباتی و ارائه‌ لیست جداگانه‌ای برمبنای شاخص‌ها و نه حمایت از جریان سیاسی خاص، «قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه» را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، علی ربانی‌زاده مسئول قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اعلام این خبر، اظهار کرد: جامعه اسلامی دانشجویان سال‌هاست در عرصه فعالیت‌های سیاسی، نقش‌های مهمی ایفا کرده و با تعیین شاخص‌ها و معرفی افراد اصلح، سعی داشته آنان را به مردم بشناساند.

وی افزود: نقش تشکل جامعه اسلامی در انتخابات بسیار پررنگ‌تر نسبت به سایر فعالیت‌هاست چون با ورود خود و تکیه بر مبانی معرفتی و شناختی و مشورت با کسانی که در حوزه سیاست صاحب‌نظر هستند، سعی دارد بهترین کاندید را با توجه به شاخص‌ها مشخص کند.

این فعال دانشجویی یادآور شد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همواره سعی می‌کند آزادگی خود را حفظ کند و با تکیه بر اندیشه‌های خود، برخلاف بعضی افراد که جناح‌گرایی و سهم‌خواهی را در نظر می‌گیرند، با خط‌کش شاخص‌ها وارد میدان شود و توجهی به قبیله‌گرایی برخی افراد نکند.

مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تهران، ادامه داد: اهداف فعالیت‌های قرارگاه انتخاباتی ما ایجاد شور انتخاباتی از راه تبیین شبهات و اعتمادسازی عمومی نسبت به مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح است.

وی یادآور شد: شناخت شاخص‌های کاندیدای اصلح و تببین آن، بررسی نامزدهای انتخاباتی براساس این معیارها و ارائه‌ لیست جداگانه‌ای که برمبنای شاخص‌های انقلاب اسلامی و نه حمایت از جریان سیاسی خاص تدوین می‌شود، از مهمترین ماموریت‌های قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=213427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰