تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
7
با اشاره به خودروی اطلس سایپا ؛

فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: استانداردهای ایمنی خودروی اطلس در کاهش تصادفات جاده ای اثرگذار است

  • کد خبر : 212951
  • 09 مهر 1402 - 15:16
فیروزی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: استانداردهای ایمنی خودروی اطلس در کاهش تصادفات جاده ای اثرگذار است
خودروسازان باید با تولید خودروهای جدید به سمت جلب نظر مشتری باشند که از جمله آن می توان به این خودروی اطلس تولید سایپا اشاره کرد.

جمهوریت – یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تجهیز خودروی «اطلس» سایپا به استانداردهای ایمنی تصادفات جاده ای را در کاهش تصادفات جاده ای تاثیرگذار خواند.

حجت الله فیروزی در گفت و گو با جمهوریت در ارزیابی از عملکردخودروسازان بزرگ داخلی از جمله سایپا گفت: خودروسازانی همچون سایپا در اوج تحریم ها و محدودیت ها و محرومیت ها تمامی تلاششان را برای پاسخ به تقاضای مردم به کار گرفتند. آن هم در شرایطی که برای تامین بسیاری از قطعات از خارج از کشور و ارز مورد نیاز مشکل داشتند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم تلاش شرکت های خودروساز از جمله سایپا برای افزایش کیفیت و تیراژ تولید و تنوع محصولات و متناسب سازی و منطقی سازی قیمت ها، بیان کرد: اگر خودروسازان داخلی به سمت پلتفرم جدید و تکنولوژی روز دنیا حرکت نکنند، نمی توانند ادامه حیات و بازار داشته باشند.

وی با اشاره به تولید خودروی اطلس توسط سایپا گفت: خودروسازان باید با تولید خودروهای جدید به سمت جلب نظر مشتری باشند که از جمله آن می توان به این خودروی اطلس تولید سایپا اشاره کرد.

فیروزی درباره تجهیز خودروی «اطلس» به استانداردهای ایمنی تصادفات جاده ای گفت: افزایش کیفیت و استاندارد خودروها تاثیر مستقیمی بر کاهش تصادفات جاده ای دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=212951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰