تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
2
فریدون جیرانی:

مرحوم فردین را به اشتباه از حضور در یک سریال تلویزیونی منع کردم

  • کد خبر : 212550
  • 07 مهر 1402 - 14:45
مرحوم فردین را به اشتباه از حضور در یک سریال تلویزیونی منع کردم
فریدون جیرانی گفت: یک سریال تلویزیونی به فردین پیشنهاد داده بودند و می‌خواست بازی کند و من اشتباه کردم و او را از حضور در یک سریال منع کردم.
جمهوریت-فریدون جیرانی گفت: یک سریال تلویزیونی به فردین پیشنهاد داده بودند و می‌خواست بازی کند و من اشتباه کردم و او را از حضور در یک سریال منع کردم.

به گزارش عصر ایران،فردین گفت فقط می‌خواهم صدای دوربین را بشنوم…/ روایت فریدون جیرانی از آخرین سال‌های زندگی فردین: « گفت آن خاطرات به درد من نمی‌خورد»

شب گذشته و در نشست‌ «بر سینمای ایران چه گذشت»، فریدون جیرانی به روایت خاطرات تلخی از سال‌های زندگی محمدعلی فردین پرداخت.

جیرانی در صحبت‌هایش گفت:«سال ۷۸ فردین را دیدم. خسته و تکیده شده بود. عاشق صدای دوربین بود و فقط می‌خواست این صدا را بشنود. دیگر تقریبا نابود شده بود.  یک سریال تلویزیونی بهش پیشنهاد داده بودند و می‌خواست بازی کند و من اشتباه کردم گفتم:«اشتباه نکن، خاطراتت از بین می‌رود.»

گفت: «کدام خاطرات؟!  آن خاطرات به درد من نمی‌خورد. من الان صدای دوربین را می‌خواهم…» داستان فردین خیلی تلخه. من سر فیلم‌برداری «آب و آتش» بودم که زنگ زدند گفتند فردین فوت کرده که پرویز پرستویی شروع به گریه کرد»

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=212550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰