تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
3

تمجید انبارلویی از عملکرد دولت در ارتباط با آمریکا

  • کد خبر : 211937
  • 03 مهر 1402 - 12:38
تمجید انبارلویی از عملکرد دولت در ارتباط با آمریکا
انبارلویی: دولت، همه موانع آمریکا در روابط خارجی ایران را کنار زد

جمهوریت – عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: دولت سیزدهم با دیپلماسی خود توانست همه موانعی که آمریکا در روابط خارجی ایران ایجاد کرده بود را کنار بزند.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد:این سفر دستاوردهای متعددی داشت که مهمترین آن همان نطق شجاعانه رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بود که وی در این نطق گفت که پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده، قدرت‌های کهنه در حال افول هستند، جهان در انتظار منجی است، عدالت جهانی خواهد شد و حقیقت قرآن با آتش‌زدن آن از بین نمی‌رود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان این‌که« مواضع انقلابی رئیس‌جمهور در سازمان ملل مورد توجه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت»، افزود: پس از شکست فتنه سال گذشته، نطق رئیس‌جمهور در سازمان ملل، مذاکرات متعدد با رهبران کشورهای مختلف، پیروزی چندجانبه‌گرایی در جهان و انزوای آمریکا پیام ویژه‌ای برای مردم دنیا داشت که تلاش آمریکا برای منزوی سازی ایران شکست خورده است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آمریکا و دولت‌های غربی به ویژه سه کشور اروپایی قصد انزوای ایران را داشتند ولی شکست خوردند. آن‌ها تبلیغ می‌کردند که جامعه جهانی در برابر ایران است ولی در این سفر مشخص شد که جامعه جهانی به استقبال ایران آمده است. دولت سیزدهم با دیپلماسی خود توانست همه موانعی که آمریکا در برابر روابط خارجی ایران ایجاد کرده بود، کنار بزند. سفر اخیر رئیس‌جمهور به نیویورک یک جمع‌بندی از ۲ سال تلاش برای توسعه روابط ایران با سایر کشورها بود و باید این پیروزی دیپلماسی و گشایش امور مردم بدون برجام و FATF تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=211937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰