تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
6

جواب عجیب هیات‌مدیره استقلال به استوری اعتراضی

  • کد خبر : 211502
  • 31 شهریور 1402 - 14:50
جواب عجیب هیات‌مدیره استقلال به استوری اعتراضی
دعوت از عضو هیات مدیره یک باشگاه به برنامه تلویزیونی برای صحبت در پخش زنده چندان مرسوم نیست اما مدیران گمنامی که در استقلال و پرسپولیس ظهور می‌کنند و دنبال شهرت یک شبه هستند، این فرصت را از دست نمی‌دهند.

جمهوریت-دعوت از عضو هیات مدیره یک باشگاه به برنامه تلویزیونی برای صحبت در پخش زنده چندان مرسوم نیست اما مدیران گمنامی که در استقلال و پرسپولیس ظهور می‌کنند و دنبال شهرت یک شبه هستند، این فرصت را از دست نمی‌دهند.

به گزارش تابناک ، حالا نوبت به یک چهره گمنام و ناآشنای دیگر در استقلال رسیده است که به واسطه اینکه به پیراهن آبی از بچگی علاقمند بوده، به صندلی هیات مدیره یکی از دو تیم بزرگ پایتخت رسیده است و برای هواداران صحبت می‌کند!

البته او هیچ خبر جدیدی برای بازیکنان و مربیان و هواداران استقلال ندارد و فقط آمده که از خودش و رفقایش در باشگاه دفاع کند. به همین خاطر اعتراف می‌کند که نتوانسته اند اسپانسر بگیرند و پول جور کنند!

حرف های خانی را بخوانید که حالا ظرف چندماه بزرگتر استقلال شده و پاسخ کادرفنی و بازیکنانی که دستمزد خودشان را می‌خواهند را با فرافکنی می‌دهد!

این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به استوری اعتراضی بازیکنان استقلال واکنش عجیبی نشان داد و درخواست تسویه حساب آنها برای قراردادهای فصل گذشته را بی‌انصافی دانست!

خانی گفت: واقعا بی‌انصافی است که می‌گویند هیئت مدیره دروغ می‌گوید و وعده پوچ می‌دهد! شبانه روز داریم تلاش می‌کنیم تا منابع مالی را به باشگاه تزریق کنیم و مشکلات حل شود.

برای پیدا کردن اسپانسر خیلی تلاش کردیم اما به نتیجه نرسیدیم! ما خیلی تلاش کردیم با شرکت‌های بزرگ هم وارد مذاکره شدیم تا اسپانسر باشگاه شود اما به نتیجه نرسیدیم. اسپانسری آمد و قرار شد در ۴ بازی اول به ما بازی میلیارد پول بدهند اما یکی از چک‌ها پاس نشد و چک بعدی هم هنوز زمان سررسیدش فرا نرسیده است.

نکونام؛ مسئول کاهش قرارداد بازیکنان استقلال!

علیرضا خانی اظهار داشت: مدیرعامل به جواد نکونام مسئولیت داد برای کاهش سقف قرارداد بازیکنان، آقای نکونام هم پذیرفتند که حتی قرارداد خودش و چندتا از بازیکنان را هم کسر کردند.

اختلاف سرمربی استقلال و مدیریت برای جذب بازیکن است، چون نکونام بازیکن می خواهد و ما نمی توانیم به دلیل سقف بودجه بازیکن جدیدی جذب کنیم. سال پیش سقف قرارداد بازیکنان ما ۴۸۰ میلیارد تومان بود، چطور می توانیم ۴۸۰ میلیارد سال قبل بعلاوه بیست درصد افزایش برای امسال را به ۳۲۰ یا ۳۳۰ میلیارد تومان تبدیل کنیم و بازیکن جدید هم جذب کنیم.

نکونام و چهار بازیکن استقلال قراردادشان را کم کردند. تنها باشگاهی که سقف را رعایت کرد استقلال بود.

باشگاه استقلال از پرسپولیس شکایت می‌کند

این عضو تازه از راه رسیده هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل استقلال در خصوص شکایت از باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه مشغول انجام دادن کارها هستند تا شکایت انجام شود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=211502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰