تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
4

انتقاد علی مطهری از وضعیت ورزشگاه آزادی

  • کد خبر : 210241
  • 22 شهریور 1402 - 19:00
انتقاد علی مطهری از وضعیت ورزشگاه آزادی
علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: آیا مسئولان ورزش کشور نمی‌دانستند که از اواخر مرداد لیگ برتر فوتبال و از اواخر شهریور لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و باید استادیوم آزادی و سامانه کمک داور ویدئویی آماده باشد تا کار به روزهای آخر نکشد و آبرو و اعتبار کشور زیر سؤال نرود؟

جمهوریت-علی مطهری نماینده ادوار مجلس نوشت: آیا مسئولان ورزش کشور نمی‌دانستند که از اواخر مرداد لیگ برتر فوتبال و از اواخر شهریور لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و باید استادیوم آزادی و سامانه کمک داور ویدئویی آماده باشد تا کار به روزهای آخر نکشد و آبرو و اعتبار کشور زیر سؤال نرود؟

به گزارش جماران، علی مطهری نماینده ادوار مجلس: آیا مسئولان ورزش کشور نمی‌دانستند که از اواخر مرداد لیگ برتر فوتبال و از اواخر شهریور لیگ قهرمانان آسیا آغاز می‌شود و باید استادیوم آزادی و سامانه کمک داور ویدئویی آماده باشد تا کار به روزهای آخر نکشد و آبرو و اعتبار کشور زیر سؤال نرود؟

جوانان با این وضع اشتغال و معیشت یک سرگرمی سالم دارند و آن هم فوتبال است، این را هم از آنها دریغ می‌کنیم. البته این هم از آثار دولت و مجلس یکدست است که صرفاً از یکدیگر تعریف و تمجید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=210241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰