تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

نظر قالیباف درباره استیضاح وزیر کشور

  • کد خبر : 206762
  • 28 مرداد 1402 - 17:14
نظر قالیباف درباره استیضاح وزیر کشور
قالیباف اظهار داشت: من به‌عنوان یک نماینده و رئیس مجلس رأی و حرف خودم این است که تحت شرایط حال حاضر در آستانهٔ انتخابات استیضاح وزیر کشور را به مصلحت کشور نمی‌دانم و همین الآن هم برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم.

جمهوریت-قالیباف اظهار داشت: من به‌عنوان یک نماینده و رئیس مجلس رأی و حرف خودم این است که تحت شرایط حال حاضر در آستانهٔ انتخابات استیضاح وزیر کشور را به مصلحت کشور نمی‌دانم و همین الآن هم برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم. از آقای وحیدی بپرسید، ایشان تأیید می‌کنند.

به گزارش صداوسیما، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۴۰۲/۵/۲۶: موضوع معاون سیاسی تنها یکی از موضوعات استیضاح وزیر کشور بود. این انتقاد از سوی نمایندگان به من وارد شد که چرا در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه طرح استیضاح وزیر کشور اعلام وصول نشد.

با خدای خود عهد بسته‌ام اکنون که مجموعه قوه قضائیه، دولت و مجلس در جبهه انقلاب قرار داریم، باید بدون اختلاف به کارهای مهم امروز بپردازیم.

من به‌عنوان یک نماینده و رئیس مجلس رأی و حرف خودم این است که تحت شرایط حال حاضر در آستانهٔ انتخابات استیضاح وزیر کشور را به مصلحت کشور نمی‌دانم و همین الآن هم برای حل‌وفصل آن تلاش می‌کنم. از آقای وحیدی بپرسید، ایشان تأیید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=206762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰