تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
2

رئیسی: هیچگاه میز برجام و گفتگوها را رها نکرده‌ایم

  • کد خبر : 205166
  • 17 مرداد 1402 - 20:34
رئیسی: هیچگاه میز برجام و گفتگوها را رها نکرده‌ایم
رئیسی در اختتامیه جشنواره ملی رسانه های ایران با بیان اینکه مسئله برجام و معاهدات و گفتگوها را هیچگاه ترک نکردیم و صحبت هارا عزتمندانه ادامه دادیم، گفت: ما پیمان و عهد شکنی کشورهای اروپایی را بارها دیده ایم لذا به این کشورها اعتماد نخواهیم کرد

جمهوریت-رئیسی در اختتامیه جشنواره ملی رسانه های ایران با بیان اینکه مسئله برجام و معاهدات و گفتگوها را هیچگاه ترک نکردیم و صحبت هارا عزتمندانه ادامه دادیم، گفت: ما پیمان و عهد شکنی کشورهای اروپایی را بارها دیده ایم لذا به این کشورها اعتماد نخواهیم کرد

به گزارش انتخاب،رییس‌جمهور گفت: از افتخارهای نظام اسلامی آزادی قلم و بیان است. آزادی بیان و قلم را تضمین کرده‌ایم. آزادی‌های مشروع هم در کشور تضمین شده است.

سیدابراهیم رئیسی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران با بیان این‌که «نکته مهمی که همه بزرگان در علم رجال برابر خبر ترتیب اثر می‌دهند این است که فرد و شخصی مورد اطمینان باشد»، اظهار کرد: مطمئن بودن برای خبرنگار وصف مهمی است. کسانی که صاحب‌قلم هستند به تعبیر قرآن اگر به نجات انسان و تعریف سبک زندگی اسلامی برای او و بیان معارف دینی برای او باشد، آنوقت آن‌چه از قلم برمی‌آید مورد سوگند خداوند و قرآن است.

رییس‌جمهور گفت: از افتخارهای نظام اسلامی آزادی قلم و بیان است. آزادی بیان و قلم را تضمین کرده‌ایم. آزادی‌های مشروع هم در کشور تضمین شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=205166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰