تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
4
رشیدی کوچی نماینده مجلس:

بررسی لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی به نفع مردم است

  • کد خبر : 204760
  • 16 مرداد 1402 - 13:46
بررسی لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی به نفع مردم است
اگر لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی بررسی شود، خیلی بیشتر به نفع مردم خواهد بود تا اینکه در یک کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد.
جمهوریت – نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  مخالف بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ هستم گفت: اگر لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی بررسی شود، خیلی بیشتر به نفع مردم خواهد بود تا اینکه در یک کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد.
جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار جمهوریت در واکنش به موافقت فراکسیون انقلاب اسلامی برای بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی (بررسی در کمیسیون به جای صحن علنی ) گفت: موافق بررسی هیچ طرح و لایحه ای از طرح صیانت تا بقیه موارد طبق اصل ۸۵ قانون اساسی نیستم.
وی ادامه داد: براین اساس اگر لایحه عفاف و حجاب در صحن علنی بررسی شود، خیلی بیشتر به نفع مردم خواهد بود تا اینکه در یک کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد.
این نماینده مجلس درباره انگیزه بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ گفت: شاید نگاه همکاران این باشد که به دلیل اهمیت موضوع و حساس بودن آن، احتمال بررسی دقیق و کارشناسی لایحه در صحن وجود ندارد لذا رسیدگی لایحه در کمیسیون و با حضور متخصصان و کارشناسان بهتر خواهد بود؛ البته که بنده موافق بررسی در صحن علنی هستم.
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=204760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰